/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Respons på indlæg
Fra : kaison
Vist : 323 gange
40 point
Dato : 28-03-16 00:40

Ved mit seneste indlæg/spørgsmål kan jeg konstatere ar jeg ikke for nogen mail når der er kommet et svar på mit indlæg.

MVH
Kaison

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-16 07:21

er der kommet mail?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 28-03-16 09:32

Det oplever jeg også af og til.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-16 09:46

Det kan jo os være lige meget med mail, du annullere jo alligevel!

Spørgsmål
- Ubesvarede   2
- Besvarede   1
- Annullerede   6

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-16 15:17

Har du tjekket om fluebenet er sat i dit/dine spørgsmål?

Jeg husker ikke lige den rette ordlyd, men nederst i dit spørgsmål er der en mulighed for at vælge E-mails Til/Fra ..når der kommer nye indlæg i tråden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-16 15:19

Her var teksten:
Citat
Abonner på dette spørgsmål

Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

[V] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-16 15:25

Ps. Annullerede spørgsmål er lukkede ...uanset hva'.

De spørgsmål hvori du har accepteret et svar modtager du KUN e-mail's om, hvis du skriver en kommentar ..EFTER at have lukket det. Ellers får du dem ikke at se, uden at gå ind i det besvarede spørgsmål igen ..manuelt.

QED </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-16 15:41

molo, læs nu lige, hvad spørgeren kaison skriver her

http://www.kandu.dk/spg175907.aspx#2012536

I ovennævnte spørgsmål har kaison da kunne følge med.

Klaudi, jeg giver dig ret, det er lige meget om kaison får emails eller ej.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-16 18:11

ans -> Ja, jeg deltog også i det nævnte spørgsmål, men hva' kommer det sagen ved?

Dette spørgsmål lyder:
Citat
Ved mit seneste indlæg/spørgsmål kan jeg konstatere ar jeg ikke for nogen mail når der er kommet et svar på mit indlæg.

Hvordan du får det til at harmonere med:
Citat
Min Explorer er på mystisk vis forsvundet. En søgning giver ingen resultat og hvis jeg vil gen installere bliver jeg afvist med begrundelsen at Explorer findes på Computeren.
Jeg bruger Windows 10 64 bit.

..dette har jeg endog meget svært ved at skabe en logisk sammenhæng mellem?
Du må være synsk ...eller sidde inde med oplysninger, som jeg ikke har?
kaison -> Kunne det være regler i din firewall eller email filtreringsregler som er problemet?

</MOLOKYLE>