/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vandhane og Vandpumpe
Fra : Sandvad261
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 27-03-16 15:15

Der skal vel nok her iblandt jer være nogle som ved noget om vandhaner og vandpumper.
Det ligger nemlig sådan at jeg har sat en palletank op til opsamling af regnvand, så langt så godt, så er det jo så sådan at jeg vil have det til at køre på den måde at når jeg åbner for vandhanen, så skulle der så starte en vandpumpe, men her knækker så min film, hvilken vandhane til hvilken pumpe ???
Hej

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 27-03-16 16:32

Det du søger er et husvandværk.

F.eks. Harald Nyvorg.

http://www.harald-nyborg.dk/30230/husvandvaerk

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 27-03-16 17:00

Thomas
Vil det så sige at når jeg åbner for vandet, så starter pumpen med at køre eller skal der noget andet til at få pumpen til at køre ???
Hej

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-16 17:22

Ja, det er ganske automatisk

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 27-03-16 17:49

Tak for svaret Thomas_Mygind.
Det ser ud til at det er vejen frem, så det vil jeg prøve tak for tippet.
Hej

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 27-03-16 18:13

Jeg har selv et husvandværk som bruges til havevanding og til toiletskyl om sommeren.