/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
GODT MADSTED I KØBENHAVN
Fra : vic200
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 19-03-16 16:46

Kunne ikke finde en kategori med mad, så jeg prøver denne.
Jeg skal til Danhostel med 38 ældre mennesker her til juli og da vi ikke kan spise på Danhostel om lørdagen, søger jeg et sted i København eller Amager hvor man kan spise. Det skal være helt almindelig god gammeldags mad, da dem jeg har med er mellem 65 og 92 år. Er her en KANDUER der kender et godt sted. Vi har 1 eller 2 med i kørestol. Om torsdagen spiser vi i Dalle Valle i Fields på Amager, men jeg mangler et sted til om lørdag som er vores sidste dag.
Rigtig god gammeldags mad.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-16 16:49
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-03-16 17:55

I København kan du ikke få meget bedre dansk mad uanset om det er frokost eller middag....du kan selv vurdere meget her http://www.cafelindevang.dk/ og til fornuftige priser.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-03-16 18:00

Ligeledes kan jeg anbefale Fridas her http://restaurantfridas.dk/ hvis køkken er meget lig Cafe lindevang.
Jeg nøjes med at linke til to af de bedste til dansk mad og som jeg selv kan anbefale.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-03-16 18:10

Vi har spist flere gange på Christianshavns Færgecafé. Hyggeligt sted.
Men hvordan det er med ældre mennesker, kan jeg ikke vurdere, da jeg kun er 73 år.

http://faergecafeen.dk/

M.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-16 20:19

Ravelinen: http://ravelinen.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-16 21:03

Hundige kro

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 28-03-16 07:58

Tak for de mange gode svar. det er svært at vælge, men jeg har valgt Ravelinen. De andre madsteder har jeg gemt, da de ser godt ud på deres hjemmeside. problemet er bare at jeg ikke kan parkerer der med en stor turistbus, men der er plads ved Ravelinen, selv om det er noget dyre.
Jeg regner med at få nogle sponsor penge til at betale maden for.

Tak for hjælpen alle sammen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-16 09:59

Velbekomme
</MOLOKYLE>