/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
BilstrupV: Loctite 3478
Fra : BilstrupV
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 19-03-16 09:49

Læs her: Jeg har ikke brug for noget som helst andet end at høre, om nogen kan fremskaffe noget Loctite 3478; enten ved at du selv har det, eller ved at du VED at det kan købes dd.

Jeg HAR været vidt omkring, så "Der var engang" osv bedes holdt hjemme i jeres egen udbakke og ikke i min indbakke, for det kan jeg ikke bruge.

Et alternativ med en kompressionsstyrke på over 100 MPa kan også have interesse, men kun hvis du sikkert ved, hvor det kan købes.

Jeg gider ikke lede mere.

Jeg har noget Loctite 3471, som jeg kan hjælpe andre med, hvis nogen har behovet, men det er så absolut ikke nyt, og jeg ved ikke, om det stadig opfylder dets data.

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 110 point
Dato : 19-03-16 10:16
Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 19-03-16 12:14
Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 19-03-16 21:02

Skøøønt med kvalificerede svar. ebay var prøvet, men jeg må have gjort noget forkert.

På ebay er prisen ca kr 460 og hos Lubricant Supplies over kr 700 - point til thulin.

Godkendelse af svar
Fra : BilstrupV

Dato : 20-03-16 20:12

Tak for svaret thulin.