/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Sælgere Søges i Danmark og Sverige
Fra : eurobitcoinbank
Vist : 264 gange
50 point
Dato : 18-03-16 12:34

Hej

Jeg mangler sælgere der kan tale og skrive Dansk samt Svensk.

Du skal kunne lide og køre rundt og snakke med butikker, samt være fremme i skoene for at lukke dit salg.

Du vil blive en del af vores lige nu lille team på 4 mand, og vi skulle gerne op på 10 sælgere.
du styre dine egne kunder med salg og opfølgning.

Lad mig høre hvis du vil vide mere.

Mvh
Michael
Eurobitcoinbank

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-03-16 12:58

Bitcoin ?

Matadorpenge

Kommentar
Fra : eurobitcoinbank

Dato : 18-03-16 13:25

Hej

Alle dumme bemærkninger frabedes, hvis du ikke ved noget om Bitcoin så spørg i stedet for.

Bitcoin kom frem i 2008 da en japaner producerede den første bitcoin, og de blev så solgt for den gang $19 og i dag er de i handlen for ikke mindre end $415 pr enhed.

Flere og flere i verden er begyndt og bruge bitcoin. flere webshops i USA, Tyskland og sverige samt en masse andre lande.

Bitcoinen er spået til at stige til over $500 inden udgangen af 2016

men send en besked og jeg vil svare.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-16 13:58

Mente du: Euro Bitcoin Bank

Annuller spørgsmålet
Fra : eurobitcoinbank

Dato : 18-03-16 14:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål