/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
BilstrupV: "Bliv superbruger" og va' så?
Fra : BilstrupV
Vist : 396 gange
35 point
Dato : 17-03-16 10:16

Skal man op til "dirktøren" og udnævnes?
Giver det fordele eller forpligtelser? (en stor ting, hvis man skal forpligte sig til at holde en god tone og kun gøre sig klog, der hvor man er klog)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-16 10:29

Citat
Skal man op til "dirktøren" og udnævnes?
JA, naturligvis.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-16 10:39

Citat
Giver det fordele eller forpligtelser?
Ja fordelen at du bliver inviteret til reception når nye Superbrugere udnævnes.
Så skal du huske at så må du skrive tips, som bliver haglet ned af de første 5 som kan give stjerner.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-03-16 13:21

Okkeokkeja..... Der var engang... man kunne vinde fine irl præmier eller ægte penge hver måned, hvis man fik flest superpoints.....

Det kan man ikke mere.... Kassen er tom...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-03-16 15:31

Citat
.... Kassen er tom...

Eller også scorer Teamet bag kandu.dk selv kassen...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-16 18:53

Citat
Eller også scorer Teamet bag kandu.dk selv kassen...
Ja det vil jeg håbe - så vi kan bibeholde kandu.dk gratis for os brugere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-03-16 19:53

Jeg læser stadig de sider, jeg skrev ud med den printer, som jeg vandt. (da jeg var superbruger)
De fem hundrede kroner jeg vandt som en anden superbruger..............har øvrigheden brugt.

Men ellers er det ligemeget om man er super eller ikke.

Oppe hos direktøren, skal man også svare på fjollede spørgsmål, med ligegyldige svar.

Hvis du vil se direktøren, så log ud af Kandu og ind igen............så får du direktøren at se.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-16 14:10

Citat
Men ellers er det ligemeget om man er super eller ikke

Er Superbrugere ikke stadig med i kampen om månedens/ årets bedste bruger:
Citat
Statistik
Spørgsmål :   170937
Tips :   31416
Nyheder :   719565
Indlæg :   6361842
Brugere :   218101
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-16 14:11

Eller værste

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-03-16 14:36

Citat
Jeg læser stadig de sider, jeg skrev ud med den printer, som jeg vandt. (da jeg var superbruger)

Det er du vel stadig dit heldige asen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-03-16 14:41

Citat
Ja det vil jeg håbe - så vi kan bibeholde kandu.dk gratis for os brugere.

Hvis ikke det var gratis forestiller jeg mig heller ikke det ville eksistere overhovedet...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-16 19:28

marken - hvis du havde fulgt med!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er ikke superbruger mere.......................jeg har for længe siden udelukket mig selv fra alle 3 superbruger profiler.

Og det er nemt........flyt over på en nyoprettet mail ( fra mit eget domæne) og slet mail og kode.
Superbrugeren er nu pist væk.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-03-16 00:28

Citat
Og det er nemt........flyt over på en nyoprettet mail ( fra mit eget domæne) og slet mail og kode.
Superbrugeren er nu pist væk.

Tillykke med det...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-04-16 21:22

Citat
Jeg læser stadig de sider, jeg skrev ud med den printer, som jeg vandt.

DVD-afspilleren jeg vandt er afgået ved døden for flere år siden, og de 500 dask jeg vandt et par måneder efter blev hurtigt brugt. Men det er jo også mere end 10 år siden..dengang det var sjovt at være på Kandu