/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nok er kongehuset nok
Fra : svendgiversen
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 15-03-16 19:55

Min kone forlod middagen for at se på nogle åndsvage dyre kjoler,
mens vi ikke har ressourcer til emigranter og grænsekontrol.

Jeg har ikke noget imod vor dronning, og heller ikke mod kronprinsen, Pingo,
men tvivler på at han har format til at blive en ny konge? Engang??

Men jeg vil aldrig sige De til hans lillebror, vi er vel efterhånden alle født lige,
og hvem har betalt hans nye kones bryster???

Selv om han er skattefri, det er også noget vi skal have afskaffet,
kunne han ikke få sit store, donerede, landbrug her vestpå til at løbe rundt.

Mens Merkel kæmper lige syd for, går vi rundt og soler os i noget
der tilhører en svunden tid.

Snart bliver det ikke "med kors og bånd og stjerner på" men rimeligt,
ikke det man er født til, men det man præsterer, i en stigende global konkurrence...

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 15-03-16 20:19

Snart bliver det kvinder i Burka og Imamer der transmitteres med inviterede folk fra Det Radikale Venstre og halalslagtet kød med jøder i længer som opvartere og tjenestefolk så nyd det kære Svend Giversen mens tid er!
god aften ønskes
MV2

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-03-16 20:42

Nej ikke i min tid,

men prinsgemalen holder sig tilsyneladende væk i aften,
jeg syntes han svigtede sin kone tidligere, men forståeligt nu,
det er da for dumt med al den pralende galla,
som vi jo slet ikke har råd til.

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-16 21:27

Henrik er lagt på is af dronningen!! Han skulle aldrig have meldt afbud til 75-årsdagen for at være i Venedig 20 timer senere - der havde Magrethe fået nok! Ham ser vi ikke mere! Han gjorde ting og sager overfor Magrethe som for bare 200 år siden havde kostet ham hovedet!
Ære være Kong Henrik´s endeligt!
Mvh.
MV2

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-16 23:24

Citat
Men jeg vil aldrig sige De til hans lillebror, vi er vel efterhånden alle født lige,
og hvem har betalt hans nye kones bryster???
Hvor er du en ulækker gamling der bruger enhver lejlighed til at nedgøre når du ikke kan få det til at dreje sig om dig selv.
Citat
Min kone forlod middagen for at se på nogle åndsvage dyre kjoler,
mens vi ikke har ressourcer til emigranter og grænsekontrol.

Du bruger selv dine penge i Tyskland som du raver til dig i Danmark og du er fuldstændig ligeglad med andre og grænsekontrol osv.
Du skulle skamme dig........................................................

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-03-16 09:05

Tak for svaret modersvilje.