/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Texas opsamlerkasse til texas fejemaskin
Fra : bulkman
Vist : 243 gange
100 point
Dato : 14-03-16 11:34

Har en texas handysweep 600. Det støver meget når man fejer fortov. Har set man kan købe
en opsamlerkasse til den. Har kigget lidt på noget youtube , men har ikke rigtig nogen fornemmelse
af om virker ordentligt. Gerne høre fra folk der har en sådanne om det er investeringen værd.
Set den til omkring 500,-

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 14-03-16 11:58

Opsamleren virker rigtig fint. Når den er monteret, slipper du for at bare smide sand og grus et eller andet sted hen.

Hvis du skal samle rigtig meget sand/grus op, bliver kassen rigtig tung, og hjulene går i stykker. Det bliver ikke bedre af at hjulene er lavet i billig hård plastic, og uden kuglelejer, så når man drejer med fejemaskinen, rives hjulene, da de ikke kan dreje.
Jeg har skiftet de hårde plastichjul ud med nogle hjul i blødere gummi, og med kuglelejer på, så hjulene kan følge med når man svinger rundt.
Investerer du 50kr og 4 popnitter, så er det en rigtig fin løsning, specielt efter nytårsaftem, der samler den raketpinde, papstumper fra batterier, hundeprop hylstre osv. op, uden problemer.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-03-16 08:24

Husk på, alt fra TEXAS er Kinafremstillet, og har begrænset holdbarhed.