/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Buede tekst i Word 2010
Fra : thewizards
Vist : 766 gange
100 point
Dato : 07-03-16 17:27

Findes der er hjælp derude

Jeg fatter ikke hvordan jeg får en buet tekst i Word 2010. Jeg vælger et tilfældigt A ud af mange, og vuptig fremkommer en tekstboks som jeg skriver i. Jeg trækker i de hjørner der er, men ingen tekst buer.

HJÆÆÆÆÆÆLP

Wizard

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-03-16 17:46

Når du har skrevet i WordArt, skal du efterfølgende ind i WordArt typografier for at få valgt den "bue" du gerne vil bruge - man kan IKKE trække den ned som buet.

Clou

PS: sidder med Office pakken 2013 og kan derfor ikke vejlede dig trin for trin!

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 07-03-16 18:00

Tak for hjælpen. Jeg forsøger. Virker det ikke hmmm.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-03-16 18:18
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-03-16 19:20
Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 07-03-16 20:07

Min er godt nok en Word 2007, her vælger man indsæt og derefter WordArt, og så kan man ændre faconen i teksten ved at trække i firkanten, man kan lave den lige høj og bred, så bliver teksten cirkel rund.
Men er der så nogen der ved om man kan sætte en billede ind i cirklen, under teksten.
Undskyld jet stjæler din tråd lidt, jeg syntes bare jeg gerne ville lære dette.

Mvh Eigil

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-03-16 23:10

Alternativt:
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=free+words+art+program
Selv har haft meget sjovt med diverse andre programmer som laver teksten til animeret 3D som også kan indsættes i Words
https://www.google.dk/search?q=word+art+3d&oq=word+art+3d&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

Man skal bare være opmærksom på at ikke ALLE kan lide at se sådanne tekster..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-03-16 23:11
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 10:04

Har du fundet ud af det?