/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Reklamer
Fra : omahexen
Vist : 325 gange
200 point
Dato : 05-03-16 08:33

Så er den gal igen.Reklamer der fylder hele skærmen,kan fjerne dem,men de dukker op igen.Specielt har jeg problemer med "Bet 365"plus en side der hedder "media vibrant-deals",desuden vises ofte,programmet svarer ikke,gendan webside.Jeg har installeret AD fender og Super ad blocker,det har hjulpet lidt,men kun lidt.På nogle sider kan jeg ikke få lov til at "rulle"på siden.Min mail kører normalt.PC en er en stationær Compaq.

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 05-03-16 10:00

slå tillad pop up vinder fra det hjælper. og så slet dine ad blocker og den ad fender de sløver nemlig computeren mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-03-16 11:32

Hvilken browser bruger du?
Kommer popop når du besøger bestemte sider på internettet?
Kommer der popop uden at browseren er åbnet?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-03-16 14:35

Du har fået Mallware på din pc - det har intet med reklamer at gøre.

Prøv eventuelt at udskifte dit browser ikon - opret ny genvej

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 06-03-16 14:37
Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 07-03-16 07:57

Tak for svaret mig-selv.C Cleaner var det der skulle til.