/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
§23 stk2. nr8
Fra : lexiben2
Vist : 495 gange
300 point
Dato : 03-03-16 11:55

Kære venner hjælp mig.
Hvorfor kommer min 23 årige datter i kassen: Uddannelseshjælp, Aktivloven §23 stk.2 nr.8 når hun er dianogseret: Asberger, ADHD, OCD, Højeste skala i Depresion, overspisning og fjernelse af mavesækken, samt 3 selmordsforsøg med indlæggelse på sygehus. (hun er kronisk psykisk overlastet)
D.v.s. hun får udbetalt brutto 6010 kr og mangler nu 900 kr for at bo i sin lejlighed, hun har ikke en ærlig chance for at få et jop.
Det foregår i Struer kommune.
M.v.h. Nils

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 300 point
Dato : 03-03-16 12:55

Det er fordi at de skal bruge pengene på flygtninge og indvandrere - der er kun et sted at tage disse penge og det er blandt andet de syge - svage og dem der har brug for pleje såsom de ældre!
Det eneste du kan gøre er at samle ligestillede og dem der vil støtte til demostration mod Struer kommune gerne noget civil ulydighed og se så sker der noget er jeg overbevist om!
På med vanten
MV2!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-03-16 14:36

Som modersvilje skriver:
Citat
Det er fordi at de skal bruge pengene på flygtninge og indvandrere - der er kun et sted at tage disse penge og det er blandt andet de syge - svage og dem der har brug for pleje såsom de ældre!
og da pengene kun kan bruges én gang, fravælges syge danske statsborgere. Går man politikerne lidt på klingen undskylder de sig med, "at det skal de gøre" fordi, det står i nogle forældede og gamle utidssvarende konventioner.

Kort fortalt: At hele Vesten - herunder Danmark, har pligt til - ifølge konventionerne - at ødelægge deres egne stater for at give plads til islams lystige svende.

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 06-03-16 07:37

Tak for svaret modersvilje.