/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung s4 mini
Fra : kivi
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 03-03-16 07:00

jeg vil gerne flytte en ringetone fra ringetoner til meddelser og bruge den som sms signal men hvordan gør jeg det ,der ikke noget som er lykkes for mig endnu så hvordan

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 03-03-16 07:42

Hej Kivi

Uden at vide eksakt hvordan man gør, bør det kunne programmeres gratis med http://ai2.appinventor.mit.edu/ og ved at android code supleres med java scripts eller lign.

NB: Jeg "spare" gerne omkring android programmering og håber selv at lærer hvordan java kode eller lign. inkluderes i android program?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-16 21:06

Du skal slutte tlf til PC med usb, find tlf i Stifinder,
åbn mappen Phone, der skal være en mappe der hedder Notifications,
er den der ikke så opret den og gem de filer du vil bruge til sms i den,
så virker det, uden programerring

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 04-03-16 07:17

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-16 09:15

velbekomme