/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
5s med Nano-SIM-kort
Fra : swarn
Vist : 232 gange
300 point
Dato : 02-03-16 10:16

Jeg har en Iphone 5s med Nano-SIM-kort i og skal nu til at slette den for indhold (til bage til fabriksindstilling) for at sælge den(er solgt) har købt en ny iPhone som også bruger Nano-SIM-kort
Så vil jeg lige høre om jeg skal tage mit Nano-SIM-kort ud før jeg nul stiller min 5s eller bagefter?
Mvh.Hans

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-03-16 10:19

Hvis du har noget liggende på det, så før, men har du ikke lavet en backup af din telefon via iTunes?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 02-03-16 10:20

Til Bille1948
Det har jeg lavet, så det er vel før ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-03-16 10:26

For en sikkerheds skyld ville jeg pille det ud, for det er vel også det, du skal bruge på den nye telefon.

Det er jo der dit telefonnummer bl.a. ligger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-03-16 14:33

Den bør nulstilles uden det gamle kort.
Med nyt kort er der ikke forbindelse til din itune konto før der logges ind med med kontooplysninger.

Jeg kan ikke huske om der skal være kort i for at nulstille................men tror det kan gøres uden.

Du kan også læse lidt her
http://onx.dk/tips-tricks/har-du-faet-ny-iphone-og-vil-saelge-den-gamle-sa-laes-med-her/