/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nye forlygter til seat leon
Fra : spiren
Vist : 270 gange
50 point
Dato : 24-02-16 16:44

hej alle sammen

står og vil købe mig nogle forlygter til min seat leon 1p

har fundet steder i dk

men tror på det kan findes billigere i tyskland eller andre steder så vil høre om der er nogen der kender til en stylings hjemmeside hvor de sælger lygter til en seat og sender til danmark ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-16 18:35

Ebay

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 24-02-16 19:46

Prøv at gå ind på Quoka-de,skriv Seat Leon teile i feltet,måske kan du finde noget der.

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 25-02-16 08:46

En dansk hjemmeside men leveret fra Tyskland. Du kan chatte med dem på engelsk, men de har også en telefon, hvor de snakker dansk: http://www.autodeleshop.dk/
Matte forlygte-plastik-glas kan poleres op med et produkt fra THansen. Jeg har ikke prøvet (men har købt - og fået det forlagt):
Jeg har købt fra autodeleshop flere gange; det tager tid, men delene er gode. Og det at de har en dansk hjemmeside betyder jo, at de skal overholde dansk lovgivning; men som skrevet, jeg har ikke haft problemer.
Andre har erfaring med en anden tysk hjemmeside, som måske er lidt billigere, men den kan jeg ikke huske navnet på; jeg ved bare, at den findes.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-02-16 22:32

De er rimelig billige på denne side:
http://autobremsen.dk/katalog/reservedele-service

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 26-02-16 21:57

hej alle

de sider i forslår er til standard lygter og ikke styling så kan desværre ikke bruge noget af det

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 27-02-16 09:17

Fint,hvis du havde skrevet,hvad du egentlig skulle bruge !

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 27-02-16 09:55

Citat
men tror på det kan findes billigere i tyskland eller andre steder så vil høre om der er nogen der kender til en stylings hjemmeside hvor de sælger lygter til en seat og sender til danmark ?

Citat
Kommentar
Fra :omahexen

Dato : 27-02-16 09:17
Fint,hvis du havde skrevet,hvad du egentlig skulle bruge !

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 28-02-16 09:27

Jeg har kigget lidt på ATU de,det ser ud til,at de har de omtalte "scheinwerfer",det kræver dog,at man oplyser model,årg.m.m. (havde nok ikke læst dit spørgsmål rigtigt.Hilsen omahexen.

Annuller spørgsmålet
Fra : spiren

Dato : 05-03-16 10:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

håber alle er tilfredse med dette vi kan jo ikke vide alt. god dag til alle

mvh spiren