/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
musik redigering
Fra : gajl
Vist : 268 gange
467 point
Dato : 23-02-16 20:37

Hej.
Kan man nøjes med at redigere lyd i moviemaker, eller er der et andet program.
Det skal bruges til gymnastikopvisning, og nogle melodier skal afkortes og over lappe

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-02-16 21:58

Audacity kunne være et rigtig godt bud: http://www.audacityteam.org/
Det er Gratis & opensource

Der er også nogen der sværger til WavePad fra NCH: http://www.nch.com.au/wavepad/
Det findes også i en gratisversion.

Har du brug for noget mere avanceret kan vi sagtens finde det også, men det kræver lige at vi får lidt flere detaljer

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-02-16 22:05

Jeg læste lige dit spørgsmål en gang til, mon ikke du er bedre tjent med et mixer program, her er et der fungerer rigtig godt: http://www.mixxx.org/
Mixxx er gratis & opensource

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-02-16 11:27

Audacity, et program for livet. Kan umiddelbart ikke slettes via programmer m.m.

Et godt og alsidig program er f.eks. "Nero" men det koster penge.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-02-16 12:47

Citat
Audacity, et program for livet. Kan umiddelbart ikke slettes via programmer m.m.

Sikke da en gang sludder.
Hvis du installerer det kan du da afinstallere det på helt normal vis.
Hvis du bruger portable versionen installerer den ikke noget, og du kan bare fjerne mappen og så er det væk.

Citat
Et godt og alsidig program er f.eks. "Nero"

Nu har Nero jo mange forskellige programmer, hvilket et er det du anbefaler til at redigere musik?

Kommentar
Fra : MHN1986

Dato : 19-04-16 14:23

Jeg vil også anbefale Audacity som EXTERMINATOR nævner :)

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 19-04-16 16:46

Nero Platinum, min heder 2014. Der er to programmer Sound trax og Nero Wave editor.

Jeg bruger dem meget til at afpudse mit orgel musik.

Et helt igennem et godt program for pengene, jeg tror det koster 400 - 500 kr.