/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fra youtube til iphone 4s
Fra : jensviggo
Vist : 251 gange
100 point
Dato : 22-02-16 06:22

Har fundet en musikvideo på Youtube, som jeg gerne vil have på mobilen. Hvad gør jeg.

Og hvorfor kan jeg ikke se mobilen i stifinder, har w 10

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 22-02-16 11:21

du finder et program der kan downloade fra youtube via et link til sangen/video

heder typisk noget med youtube downloader. :D

så gemmer du filen den bliver typisk gemt i overførelser.

åben itunes og lig filen derind under dit musik

koble din iphone 4 til itunes og synkroniser nu skulle sangen gerne være på telefonen med mindre til telefon er fyldt helt op

mvh

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 22-02-16 11:22

ps du kan ikke få videoen med kun musikken derfra

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-02-16 17:29

Jeg har filen hentet fra youtube, det er en mp4 fil nu, altså en musikvideo, hvordan får jeg den lagt på itunes, har forsøgt flere gange. Har tidligere gjort det og senere kopieret til iphone uden problemer

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 22-02-16 17:49

så skal du åbne itunes og finde den app du vil afspille den i inden under itunes.

scrooll lidt ned så kan man ligge den ind der

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 24-02-16 12:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål