/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Pc finder pludselig ikke mit SD HC kort
Fra : ilgp
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 21-02-16 10:13

Jeg lagde billeder ind om formiddagen. Da jeg om eftermiddagen skulle have et par billeder mere ind, kunne pc pludselig ikke finde kortet. Kortet er rimelig nyt, så det er ikke det som er problemet. Jeg kan godt overføre billeder ved at sætte via kabel fra kamera til pc. Men dækslet til ledning på kamera virker ikke så stabil,derfor vil jeg helst bruge kort som jeg hele tiden har gjort. J eg indlæser gerne gennem Picasa. Men når jeg klikker på importer, står der kun min printer. Er der en som ved lidt om hvad jeg kan gøre? Vil jo gerne have det til at fungere igen. (det virker heller ikke med SD kort)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 21-02-16 11:22

Kan kortet ses i Diskhåndtering?
Kan kortet ses i Stifinder?
Har du haft kortet frakoblet i mellemtiden og måske glemt at bruge Sikker fjernelse af hardware?

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 21-02-16 17:01

Hej o.v.n.. Jeg har lige fundet ud af at det har været en opdatering som havde slået det fra. Mvh ilgp