/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
firefox problemer
Fra : denevigeuheldige
Vist : 288 gange
20 point
Dato : 13-02-16 12:10

Trods alle updates på adobe flash m.v. stopper nogle af youtube videoerne når vi er måske 5-8 minutter inde i videoen. Tænker på at se disse you tube videoer i andre browsere, men så bombaderes man med reklamer og meget andet. Opera virker ikke på min pc, microsoft og google browserne (de nyeste) bliver der vist reklamer så findes der mon en 6. browser som bare kører der ud af?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-02-16 13:08

Hvis du bruger Google Chrome + AdBlock, så slipper du for al det reklamegøgl...

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 13-02-16 13:27

Har downloadet maxthon og sikke da en super browser. Videoerne kører bare derud af og den er faktisk lynhurtig. Er også kompatibel med netbank og har de samme indstillingsmuligheder som firefox og chrome. Er spændt på at hvordan den generelt opfører sig i forhold til java men som det ser ud lige nu bliver det fremover min standard browser:)