/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 225.
Fra : Mosebaek
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 10-02-16 22:49

Fru Mosebaek har et eksemplar af ovenstående. Den er ved at gøre hende tosset.
Det drejer sig om tilstanden "lydløs". Uanset hvor meget hun sætter den på lydløs i "profil", ringer den lystig op, med ret høj tone. Ret generende, f.eks. på et hospital.

Hvordan får vi dæmpet dyret???

Kan den sættes på fabriksindstilling ??? og vil det ændre noget ??? Alt hvad der ligger på den, vil vel blive slettet.

Hjælp mig, til at hjælpe konen.

M.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-02-16 01:54

Jeg er ret sikker på at det er sådan en telefon noget af min familie har, der rodede jeg også en del rundt inden jeg fandt ud af det.

Hvis jeg husker ret så skal du trykke en gang på volumen ned (knap på siden af telefonen), og så kan jeg ikke lige huske det helt præcist men mener at der var en eller anden form for menu du kunne åbne i toppen af skærmen, en pil ned måske.

I den menu kan du trykke på en klokke hvis ikke jeg husker helt galt, og så er den lydløs.
Når du vil slå lydløs fra er det samme metode, der klikker du igen på klokken (der er streget over da den jo er lydløs) og så er den tilbage til normal.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-02-16 02:14

Fandt lige en manual til telefonen, bliver lidt i tvivl om det var sådan en hun havde.
Manualen hjalp ikke , der er ikke nævnt noget om lydløs i den.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-02-16 04:26

Tror det der er sket er at profiler lydløs ændret mener du under menu profil kan indstille hvad den skal gøre i denne tilstand

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 11-02-16 10:14

Citat
Tror det der er sket er at profiler lydløs ændret mener du under menu profil kan indstille hvad den skal gøre i denne tilstand

Hvis den gør som den jeg havde i hånden (og det gør den sandsynligvis) kan du justere profilen der, men det er ikke der du kan aktivere profilen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-02-16 10:41

Foreløbig tak for forslag. Lige nu er hun fraværende. Men jeg vil kigge på det, når hun kommer hjem.

Næhh, manualen er ikke meget værd.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-02-16 18:03

Tak for svaret EXTERMINATOR. Vi er nu ikke meget klogere. Hendes tlf. har ikke en knap på siden.

Men godt forsøgt.

M.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-02-16 01:25

Den har lydstyrke på den firkantede knap i midten, klik ned på den og se om ikke du kan finde det.