/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Feedback wordpress side poledancer.dk
Fra : mikaelpoledans
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 07-02-16 23:06

Det er min første wordpreess side http://poledancer.dk/

jeg er ikke webmaster så jeg ved ikke alt , hvis i ved hvordan får noget til se bedre ud med et wordpress plug in eller program der får teksten bedre står på sidden så skriv bare rådene

alle råd er velkomme fyr løs

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-02-16 23:26

Prøv lige ar bruge korrekt dansk retskrivning på siden.

Den er smækfuldt med fejl.

UUUUHHHHH

Kommentar
Fra : mikaelpoledans

Dato : 07-02-16 23:40

jeg er ordblind så er ikke vild god til perfekt retskrivning

hvor er der fejl på sidden jeg ved godt der er stavefejle på sidden

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-02-16 00:03

Så lad vær med at begive dig ud i det, du har gang i.

Få nogle professionelle til at hjælpe dig.

Det du har gang i - lige nu - virker utroværdigt.

Kommentar
Fra : mikaelpoledans

Dato : 08-02-16 00:11

jeg får jo jobs

jeg kunne bruge lidt feedback på sidden

professionelle hvorfor det når får jobs ?

desuden er jeg kun en person så det er begrænset hvad kan klare af jobs hvis skal sætte professionelle til opgaven skal jeg sætte priserne op da udgifterne bliver større og det kan ikke betale sig da kunden ikke får et bedre shows af en professionelle laver det

kan du finde en fejl på sidden eller hvad ?

Kommentar
Fra : mikaelpoledans

Dato : 08-02-16 00:16

jeg vil blive rigtigt glad hvis kunne give noget brugbart feedback end bare sure opstød , jeg giver dig dog en chance at give reel feedback videre i tråden , håber du finder en bedre tone i næste indlæg

Kommentar
Fra : mikaelpoledans

Dato : 08-02-16 01:04

jeg må erkende dit svar var meget mystiske at man ikke skal begive sig ud det man er god til ,

jeg ved godt der er stave fejl måske betyder af og til falder nogle fra men få nogle til gennemgå der koster penge er ekstremt dumt

jeg kender ikke din grund hvorfor mener dette ikke begive sig ud det man er bedste til , men hvis din mening er sådan at man skal lave det man bedste til er det din mening og det er din mening og men måske efter første svar skulle have sat du ikke mere kunne skrive i tråden for jeg forstod ikke lige hvad du mente med dit svar

men jeg tror du kom lige til at svare lidt hurtigt og havde ikke tænkt over det lige , så jeg giver dig forsat en chance i tråden og jeg håber inderligt at den denne gang gider svare uden være kun med sure opstød men giver noget brugtbart feedback

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-16 02:38

Nu har jeg snakket med alle mine piger og også nogle af mine mandlige venner. Vil det sige du betaler os 1200 kr per gang i kommer forbi? Så er jeg selvfølig interesseret altså hvis det er sort?

Kommentar
Fra : mikaelpoledans

Dato : 08-02-16 08:22

jeg kan mærke der er folk der ikke gider giver kritik med laver personlig kommentar hold jer fra tråden

selvfølgelig er det ubrugelig kommentar da din kommentar er personlig ikke en kritik af sidden

selvfølgelige god ide med rettet på sidden tekste hvis altså kunne svare sig økonomiske

dem som har betalt er selvfølgelige til mig , dem som har booket , de har fattet så meget på sidden , så jeg ved det så meget har man fattet på siden

kom dog gerne med videre kommentar men kom med hold kommentar i en sobre tone

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 50 point
Dato : 08-02-16 08:43

1. der er for megen tom plads. Lad teksten løbe ved siden af billederne på skiftevis højre og venstre side. Aldrig rundt om, da det generer læsningen.
2. det store billede har en for dårlig opløsning. Træk det til samme størrelse som de øvrige, eller få taget et med et bedre kamera.
3. teksten i højre side skal holde venstrekant, ellers ser det rodet ud.
4. du er sikkert ikke så gammel, så få fat i din gamle dansklærer og bed ham/hende om at rette og redigere i teksten. Det er en ærlig sag at være ordblind, men som ved alle andre handicap må man søge hjælp dér, hvor man kommer til kort - hvilket jo sådan set også er det, du gør her, Hatten af for det.
---
Jeg er en gammel kone på 76, og havde jeg vidst, hvad poledance er, var jeg nok ikke gået ind på siden , men bortset fra ovenstående 4 punkter på forsiden synes jeg det er en flot side lavet af en amatør. Måske lidt for mange billeder på de øvrige sider.
Og jeg tror, Tedd har misforstået noget. Det ser da ikke ud som om, du søger personale. Jeg har dog ikke læst hele teksten

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-02-16 12:08

Du er sikkert dygtig til at lave gymnastik omkring sådan en stang.

Men du må få en af dine venner, til at gennemgå hele teksten, så den ser fornuftig ud.

Umiddelbart ligner det en google oversættelse fra Engelsk.

Kommentar
Fra : mikaelpoledans

Dato : 08-02-16 12:18

super tak for de 2 forgående råd , jeg prøver at spørge lidt venner om de kan hjælpe mig 1000 tak

Godkendelse af svar
Fra : mikaelpoledans

Dato : 09-02-16 20:03

Tak for svaret hvaderikkeibrug.

1000 Tak for de råd jeg prøver finde udad det med teksten

tak for den venlige måde rådene var skrevet med

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 10-02-16 08:11

selv tak - og held og lykke med både hjemmesiden og danse-opgaverne.

Kommentar
Fra : ChrLaursen

Dato : 07-09-18 17:59

Jeg er enig med "hvaderikkeibrug" - det virker som om der er for meget "luft" på hjemmesiden. Måske du skulle prøve at få en webdesigner på, så du kan give et bedre billede ud af til.

Jeg har også bemærket nogle formuleringer i teksten som kunne være bedre skrevet. Har du fået din hjemmeside gennemlæst af nogle professionelle?

Ellers så prøv at hiv fat i eTranslate.dk. Det er et professionelt oversættelsesbureau, men de tilbyder også korrekturlæsning af tekster til en fornuftig pris. Jeg har tidligere anvendt dem og har været godt tilfreds

Link til deres hjemmeside:
https://etranslate.dk

Mvh
Christian