/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
digital tv modtager
Fra : warrior
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 01-02-16 21:00

Hej
Jeg har en blue tinum bt-dtt100 digitalmodtagerboks hvor jeg for et par år siden kunne modtage 5-6 kanaler på et gammelt billedrørstv via scartkabel og stueantenne.
Nu har jeg prøvet igen med et andet billedrørstv, men jeg kan ikke få signal på, hverken menuen eller tv signal. Så prøvede jeg at koble en ældre fladskærmstv på. Her kan jeg få menuen frem, men den kan ikke finde noget tvsignal. Har signalerne ændret sig, så det er sket med at kunne gøre det i dag på denne måde?
Tak for svar

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-16 21:44

Dels er de analoge signaler helt væk, og dels har man skiftet fra mpeg2 til mpeg4 på den digitale front, derfor virker den ældre fladskærm heller ikke.

Godkendelse af svar
Fra : warrior

Dato : 01-02-16 22:23

Tak for svaret LuffeA.