/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Er Clement for grov ? + Synd for Mette ?
Fra : ElvenaR
Vist : 549 gange
13 point
Dato : 01-02-16 13:20

Er Clement for grov ?

Er det synd for Mette ?

*

https://www.dr.dk/tv/se/vi-ses-hos-clement/vi-ses-hos-clement-40

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 01-02-16 14:14

Hvorfor er det lige de er politikere? Ekshibitionisme er en del af deres liv og tilværelse - og med det må politikerene tage nogle smæk!
Så på dit spørgsmål om det er synd for formanden for socialdemokraterne med privat-chauffør betalt af dig og mig via statstilskud som partierne får fra statskassen Mette Frederiksen - må svaret være NEJ!!
mvh,
MV2

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-02-16 15:36

Nej, hvor spændende...!

Nu har Formanden for Danske Redeskidere indkaldt til medlemsmøde igen.
Glæder mig til at læse div. indlæg.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 01-02-16 15:58

Under niveau at kalde mig sådan.
Men jeg kan da godt tåle det.
Undlader at skrive negative adjektiver om dig, Hr. Tommy (Hvis det da er dit navn).

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 01-02-16 15:59

Eller mener du Clement ?

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 13 point
Dato : 01-02-16 19:43

Jeg har en gang set Clement i det virkelige liv, ved en metrostation. Da metroen kom, stillede han sig (bred og mægtig iført en stor rulamsfrakke) lige foran dørene, masede sig ind, så kunne rosset se om de kunne slippe ud bagefter

Sjovt nok var jeg ikke spor overrasket!

Ser aldrig hans udsendelser, 95% Clement er for meget til min smag.

Måske var et one-manshow/stand up klogeåge, det rigtige format for ham

Mette er jeg dybt skuffet over, jeg har tidligere set som en lidt mere venstredrejet politiker end HTS, men hun har iført sig vendekåben, og prøver, helt forgæves, at vinde over DF på deres boldbane, SUK!

Clement er for grov (og selvfikseret/-centreret), det er ikke synd for Mette, hun ligger som hun har redt

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-02-16 21:35

Et sådant mundhuggeri klæder intet program!
Og hvor er det ærgerligt, at en mand med et sådant hoved formår at få den politiske samtale gjort til et underholdningsskænderi, hvor 90 procent af sendetiden tilfalder den talende Clement.

I min verden er det ikke saglig og ordentlig kommunikation!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-16 22:19

Ham clement er lige så selv-fixeret som sin hovne fader var.

Han ligner en gadedreng, som råber højt når han er ved at tabe ansigt.

Har er slet ikke interesseret i at få svar på noget spørgsmål.

Ps. Jeg er ikke socialdemokrat eller noget der ligner.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-02-16 22:59

Citat
Mette er jeg dybt skuffet over, jeg har tidligere set som en lidt mere venstredrejet politiker end HTS, men hun har iført sig vendekåben, og prøver, helt forgæves, at vinde over DF på deres boldbane, SUK!
Mette gør bare det, som de socialdemokratiske borgmestre siden 1980'erne har råbt op om, bedt så inderligt om - Nemlig - om at stoppe den sindssyge indvandring fra Mellemøsten og Afrika, men fik etiketten: "Sortseere, halvfascister, og fyordet"

Det er aldrig en skam at redde sit fædreland fra økonomisk ruin og kulturelt forfald.
At der så er socialdemokrater der falder fra, pyt med det, de har såmænd aldrig været socialdemokrater alligevel, men hørt til hos de radikale - eller som nu, Alternativet.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 06:40

T*A*K til ALLE ...

Jeg har ikke fundet ud af, hvem F*O*R*M*A*N*D*E*N er, for den forening,
som Kaptajnen nævner, i No. 2 indlæg ...

Det er, måske, ham selv ?

Never mind.

Gider ikke den perfide tone, som hersker.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 06:42

Hvem var / er Clements hovne far ?

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 06:45

Nåh ja ....

Erik Kjersgaard

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-02-16 09:57

Citat
Jeg har ikke fundet ud af, hvem F*O*R*M*A*N*D*E*N er, for den forening,
som Kaptajnen nævner, i No. 2 indlæg ...
Jamen, så skal jeg da gerne forklare det for dig.

En typisk redeskider er f.eks feministen Emma Holten, som også deltog hos Clement.
Trunten galpede op om, når hun havde råd til brunch til 175 kr., havde alle råd til til at redde hele Mellemøsten. Skøre kælling!

Mette Frederiksen har endelig fået socialdemokraterne til at skide udenfor reden - desværre ikke alle.

Citat
Undlader at skrive negative adjektiver om dig, Hr. Tommy (Hvis det da er dit navn).
Selvfølgelig er det mit navn. Tommy Jensen, Vestergade 47 Holdbæk.

Citat
Clements hovne far ? Erik Kjersgaard
Hvorfor var han hoven..?

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 11:12

T*A*K Tommy

Nu er jeg helt med ...

Troede, det var mig - Det er jeg nemlig vandt til. Visse personer på nettet kalder mig "Landsforrædder", "Quistling" , "En person, som ikke må bo i Danmark" ...

o.s.v ...

"Kun fordi jeg ikke synes om "smykkeloven" eller "3 års reglen for familie-sammenføringer".

jeg synes IKKE vi kan lukke samtlige flygtninge og immigranter ind i Danmark.

Jeg mener også, at der er grænser.

Selv om jeg ikke er 100% negativ, overfor de mennesker.

Jeg er heller ikke 100% positiv !

Holbæk er en dejlig by.

Min Mor havde noget familie der.

Kom der som barn.

Med Venlig Hilsen Jørn (Som er mit navn)

P.S - Jeg så slet ikke Emma Holten.

Så det på PC'en - Spolede hen til Mette Frederiksen.

Måske skulle jeg se det igen. Det hele.

Mener heller ikke at Erik Kjersgaard var speciel hoven.

Synes han var interessant. Med historie viden.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 14:03

Øv - Jeg kan ikke give points til ALLE ...

Så jeg lader spørgsmålet stå, lidt endnu ...

J ...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-02-16 14:25

Citat
"Kun fordi jeg ikke synes om "smykkeloven" eller "3 års reglen for familie-sammenføringer".

jeg synes IKKE vi kan lukke samtlige flygtninge og immigranter ind i Danmark.

Jeg mener også, at der er grænser.

Helt enig!

Smykkeloven er langtfra det værste, men tre-årsreglen er modbydelig, tænk at skulle undvære sine børn i mindst tre år (Det er først efter tre år de kan søge, og sagsbehandlingen skal nok vare laaaang tid

Oven i købet har myndighederne ikke ruttet med sandheden, de har nemlig ikke fortalt uledsagede børn, at de har ret til hurtigt at få deres familie herop.

http://politiken.dk/udland/fokus_int/Flygtningestroem/ECE3043406/udlaendingestyrelsen-fortier-asylboerns-ret-til-at-faa-familien-herop/

Nå, det vil støjsenderen (og resten af Venstre) vel skide en hatfuld, det gjorde hun jo sidst ombudsmanden kritiserede hende

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-02-16 18:16

Nå, det vil støjsenderen (og resten af Venstre) vel skide en hatfuld, det gjorde hun jo sidst ombudsmanden kritiserede hende!
God pointe! Gode normer og godt forbillede for alle os danskere.

Lige et link
http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-02-02-dr-journalist-i-aaben-krig-med-s-kom-nu-med-jeres-svar

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-02-16 18:39

Jeg har svært ved at forstå at han aldrig lader nogen tale færdigt.
Man skulle tro han kun er interesseret i at høre sig selv tale.
Havde jeg været i Mettes sted, havde jeg forladt stedet uden yderligere kommentarer.
Det er sgu på tide den mand bliver sat på plads.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 22:49

T*A*K til jer alle, for gode svar ...

Svært at vælge ...

Men det sker nu ...

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 22:50

***** _Tak for svaret vagnr .....

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-02-16 05:46

Tak, ElvenaR