/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
SamsungGalaxyTablet S2 9,7 word/excel ??
Fra : gunnarb
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 31-01-16 11:55

Jeg har købt en Samsung tablet S2, men jeg kan ikke få Microsoft programmerne excel, word mv. til at starte rigtigt selv om Apps er der. Når jeg aktivere excel eller word App åbner siden, men det er kun en side med nogle kommentar eller indlæg fra andre, som jeg ikke kender. Jeg kan ikke komme videre eller væk fra den side, så jeg kan bruge excel eller word. Henter jeg et dokument via mit trådløse netværk, ja så kan jeg heller ikke åbne det. Den samme side med kommentar dukker også her op, og jeg kan således ikke åbne dokumentet. Hvad er der galt???

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 31-01-16 14:48
Godkendelse af svar
Fra : gunnarb

Dato : 31-01-16 15:47

Ok, skal jeg bare slette Apps, og så installere igen via google Play?. Det undre mig hvis de er gratis, er de det?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-01-16 17:33

Citat
Ok, skal jeg bare slette Apps, og så installere igen via google Play?. Det undre mig hvis de er gratis, er de det?

Ja, nu undrer jeg mig jo lidt over hvordan du har installeret dem til at starte med hvis ikke det er fra Google Play?

Kommentar
Fra : gunnarb

Dato : 31-01-16 17:40

De var installeret, men det var el-giganten der lavede opsætningen med e-mail osv. men om de også installerede microsoft programmer, det ved jeg ikke.