/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjemmesider på skrivebordet i Win 10.
Fra : cccf
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 30-01-16 15:25

Jeg gå på Google og henter Danske Banks hjemmeside og gemmer den under farvoriter.
så laver jeg billedet mindre så jeg kan se mit skrivebord, og vil trække Den Danske Banks hjemmeside som ligger der ud på skrivebordet, det kan jeg ikke, hvorfor ?
Det kunne jeg i windows 7.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-01-16 15:39

Kan du ikke bare lave en ny genvej (hjemmeside) på skrivebordet? H klik på skrivebord - opret ny genvej - indsæt URL og færdig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-16 16:52

Eller åbne din hjemmeside
Gøre den mindre
Så trækker du med venstre mustast ikonet til venstre i adresselinjen ........ Ud på skrivebordet.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 30-01-16 17:21

Hvad menerdu med at lave en nu hjemmeside på skrivebordet?
Og hvad er URL.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-01-16 19:22

Kopier (URL) = adressen i din browsers adresse linie.

ELLER? gå til/ i START/ Komputer/ C:/ Brugere/ DIG / FAVORITTER og KOPIér og indsæt...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-01-16 20:13

Gætter på at det er med Edge browseren, det er noget møg!

Brug Internet Explorer, tryk på Søg og skriv Internet Explorer, så skulle den dukke op,
der står Skrivebordsapp under.

Start den...

Og så gør du som du har gjort, lav vindue mindre og træk genvej ud på Skrivebordet...

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 30-01-16 20:15

Ok
Jeg prøver i morgen formiddag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-16 22:41

Den gammeldags Internet Explorer ligger her:

Klik på det hvide vindue > vælg "alle apps" > rul ned og klik på "windows tilbehør"

Højreklik på "Internet Explorer" > hold musen på "mere" > klik nu på "fastgør til proceslinjen"

Nu har du den gammeldags Internet Explorer liggende klar til brug.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-16 22:43

Og start så banksiden, og træk den ud på skrive bordet.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 30-01-16 23:18

Tak for svaret Eyvind.
Jeg kunne ikke vente til i morgen.
Og det virkede.????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-16 23:52

Der er en mulighed til:

Hvis du vil bruge den nye browser "edge"

Start Edge > vælg din side > klik på de 3 prikker oppe til højre > vælg fastgør til start > luk Edge.

Klik nede på startvinduet > find din hjemmeside i startfeltet > træk den med venstre musknap ud på skrivebordet............nu har du også genvejen til din hjemmeside med Edge browseren.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-16 08:49

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-16 08:53

Man kan kun undres

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-16 09:14

Hvad er der, at undres over......................