/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 7. Er den godkendt..??
Fra : cccf
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 28-01-16 18:50

Jeg har indstalleret Windows 7 Ultimate. På min pc.
Så ville jeg taste koden ind, meN det kan jeg ikke der står nemlig, WORKGRUP.
Vil det sige den er godkendt, ??

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-01-16 18:59

Jeg tror at du er det forkerte sted, for WORKGROUP er en netværksgruppe på LAN-nettet, og har absolut intet med om din installation er godkendt eller ej. Men det kan måske have noget at gøre med at den sætter netværket op til aktivering hos Microsoft via internettet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-16 20:18

Som standard står der Workgroup her:

Kontrolpanel - system og sikkerhed - system

Lidt nede af siden står der:
arbejdsgruppe.............workgroup

Længere nede står der:

Windows aktivering

Windows er aktiveret ...............................hvis den altså er det
Og så et "nummerogbogstaver"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-16 21:35

Kontrolpanel/ system- sikkerhed? / SYSTEM scroll ned = nederst står om den er AKTIVERET/ ÆGTE ??godkendt.
Er den ikke ÆGTE/ findes der også måder til den slags ?? forbrydelse/ = JEG ville aldrig bruge noget der ikke er ? afprøvet af andre, samt du muligvis kan få et ? ved-varende problem med dine AV (beskyttelses programmer) programmer som gerne vil smide det hele i Virus-valt, jeg har dog selv brugt samme Win7 ? og de activatore siden Win7/8/8,1 kom på markedet, og har siden kunnet opgradere til Win10 UDEN problemer - og helt sikkert mange andre her inde :
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=win7%20activator

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-16 21:36

Citat
Lidt nede af siden står der:
arbejdsgruppe.............workgroup

Længere nede står der:

Windows aktivering

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 28-01-16 21:58

På min PC i system and security _ System står der:
Computer name: navn.
Full computer name : navn
Computer description:
Workgroup: WORKGROUP. og intet mere her under.
der er ingen steder hvor den beder om en activeringskode.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 29-01-16 10:47

Tak for svaret mig-selv.
Nu køber jeg win 10

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-16 11:34

Jeg har netop en windows 7 ultimate kørende lige nu.

Kontrolpanel - System og sikkerhed - system

Det er muligt du lige skal klikke på " skift indstillinger" før den viser det hele.