/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flytte mail on konti
Fra : kj
Vist : 315 gange
200 point
Dato : 28-01-16 15:40

Hvordan flytte mail og konti fra Win 7 Live Mail, til Win 10 og til nyt mail program i Win 10 ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-01-16 15:50

Live Mail er jo en webmail, så den forbliver uændret uanset om det er Windows 7 eller 10...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-01-16 15:51

Altså med andre ord. du behøver ikke flytte den nogen steder hen - den er hvor den hele tiden har været...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-01-16 21:44

Citat
Live Mail er jo en webmail

Hvis nu vi lige læser det en gang til og sletter 7 tallet, så står der Windows Live Mail som er en mailklient og derfor henter den mail ned lokalt på computeren.

Windows Live Mail kan eksportere både kontoindstillinger og mailarkiv.

Her er en guide: http://www.sevenforums.com/tutorials/115976-windows-live-mail-export-import-email-accounts.html

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-01-16 21:48

Glemte lige importen i win 10, går ud fra at det også er Windows Live Mail, så følger du bare step 2 i guiden

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-01-16 21:50

Kan se at det ikke helt fremgår af guiden, du skal lave 2 eksporteringer, konto og mailarkiv.