/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Bølgepap eller bobleplast
Fra : Maylia
Vist : 4042 gange
200 point
Dato : 23-06-03 10:45

Hej
Jeg skal bruge enten bølgepap eller bobleplast til indpakning af nogle ret store genstande (møbler) - er der nogen der ved hvor jeg kan få dette i Ålborg?
Mvh

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-06-03 10:52

Silvan (i Aalborg) har bobbelplast i metermål.

MVH

Kommentar
Fra : Maylia

Dato : 23-06-03 11:03

Jeg ringede til Silvan, der sagde de ikke havde bobleplast. Men vil da lige prøve igen for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-06-03 11:07

Jeg har købt dernede for nyligt.

MVH

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 210 point
Dato : 23-06-03 11:24

Mogens Daarbak, på gugvej har det også, hvis Silvan ikke kan finde deres.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : Maylia

Dato : 23-06-03 11:37

Tak for svaret viskinge. Silvan mente det var år siden de sidst havde først bobleplast - og var i det hele taget ikke specielt hjælpsomme. Daarbak havde det derimod! tak igen.
Louise

Kommentar
Fra : Maylia

Dato : 23-06-03 19:51

Vil gerne lige kommentere på priser på ovenstående. Efter at have hentet 100 meter bobleplast a 150 cm i en silo - eller en rulle i ca. samme størrelse hjem (har ikke bil!!) fordi der ikke sælges i metermål hos Daarbak, fandt jeg ud af at det sælges LANGT billigere hos A/S F. Hestbech & Co. De sælger det samme som jeg købte til den halve pris. Det vil sige at jeg for min rulle betalte næsten 600 kroner - og kunne have fået det samme for ca. 300 hos A/S F. Hestbech & Co.
Det vil dog ikke gøre hjemtransporten nemmere - men måske vil det lette lidt at vide at man har sparet 300 kroner.
Yderligere har jeg nu omkring 50 meter 150 cm bredt bobleplast til fri afhentning, hvis der er nogen der kan bruge det. Det er 250 kroner - og en stor portion bøvl værd :) ... og så regnede det ovenikøbet!
Skal afhentes inden torsdag formiddag.
Mvh.

Kommentar
Fra : mariaswartz

Dato : 22-06-10 17:08

Hej!
Jeg er frivillig på en lejr for teenagers i næste uge, og vi skal filte og jeg står netop og mangler 20-30m bobleplast - så jeg vil meget gerne komme og "aflaste" dig fra de mange meter. Det ville simpelthen være bønnesvar, eftersom vi har lavt budget. Hvor i Ålborg bor du?
Med venlig hilsen
Maria

Kommentar
Fra : kimrmadsen

Dato : 23-06-11 22:01

Hejsa.. Jeg er også int. i dit bobleplast jeg vil meget gerne aftage resten!! Kan hente det imorgen hele dagen!!!
Skriv evt på 60181332, tak..