/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc. ZZZZZ filer
Fra : Nul7
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 21-01-16 16:15

Jeg har 82 file, hvor kommer de fra, kan jeg roligt slette dem?

Jeg har også hørt, at man roligt kan slette overførsler, er det rigtigt?

Jeg forsøger, at opdatere min win 10, hvis det kan hjælpe.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-01-16 17:17

Overførsler er sædvanligvis filer du har downloadet, så det skulle der ikke være nogen problemer i.

Det er en god ting at opdatere din computer til WIN 10 hvis den kan og vil det, men de to ting har ikke nødvendigvis med hinanden at gøre...

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 21-01-16 18:35

Der ligger ca. 500.000 filer på min computer...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-01-16 22:11

Citat
Der ligger ca. 500.000 filer på min computer...

Og der ligger de sikkert godt

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 21-01-16 22:36

Det kunne være, at man skal blive samler.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-16 07:59

Så vidt jeg husker er z z z z . z z z filer som er blevet krypteret af noget malware som kriminelle så beder om penge for at dekrypterer. Jo længere tid der går før du gør noget ved problemet (..fjerner malwaren) jo flere af dine filer vil blive krypteret.

NB: De krypterede filer kan IKKE reddes!!!

Læs: http://deletemalware.blogspot.dk/2015/07/encrypted-files-zzz-extension.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 22-01-16 17:48

Molokyle,-der var 23 trusler, - jeg var heldig at kunne slette dem fra pc,en.
Har kørt fuld scanning,og jeg tror at det lykkes for mig.

Jeg må sige, at du gav mig et vældig sjok, hvis marken har 500,000 af dem, skulle han prøve at tage dit svar til efterretning.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 22-01-16 17:50

Undskyld jeg det var Thomas og ikke marken84

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-01-16 17:51

Citat
Jeg må sige, at du gav mig et vældig sjok, hvis marken har 500,000 af dem, skulle han prøve at tage dit svar til efterretning.

bemærk venligst - det var ikke mig der havde dem liggende det var Thomas_Mygind

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 23-01-16 16:13

Tak for svaret molokyle.