/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Togrejser i Europa?
Fra : Brassovitski
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 16-01-16 20:15

Hej
Er der nogen der har erfaring med tog charter rejser i Europa, og kan henvise til rejsearrangører?
Jeg er interesseret i all inclusive rejser, med udflugter undervejs osv. Gerne med tysk, dansk eller engelsk rejseleder.
Jeg kender i forvejen denne. https://www.greatrail.com/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-16 21:27

Når vi rejser sydpå med tog, kontakter vi altid Bundes Bahn i Flensburg,
prøv der, billigere end i Danmark,
og besynderligt, det er også billigere at rejse derfra til København end fra Sønderborg.

DSB: Dansk Snegle Befordring,
Tyskerne har en tilsvarende betegnelse for: Deutsche Bundes Bahn, som jeg ikke lige husker?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-01-16 22:05

Jeg tror ikke på charter rejse med tog.
Jeg har aldrig hørt om en selskabsrejsearrangør som chartede et helt tog, så andre ikke kunne komme med. derimod brugte man tidligere en del selskabstejser med tog. I dag er de udkonkurrerede af bus eller fly rejser. .

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-01-16 22:16

Transor tjek lige denne side, og tro om.

Jeg kender i forvejen denne. https://www.greatrail.com/