/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows 10 opdateringer
Fra : Nul7
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 16-01-16 15:14

Et enkelt spørgsmål angående problemer med opgradering?

Kan det være, at det er min printer der blokerer? Det er en canon MP640.

Skal jeg eventuelt slette den.?
Man kan slette den via "indstillinger - printer. - eller skal jeg gøre det via kontrolindstiller?

Mit sidste håb inden Nulstilling.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-01-16 17:07

Så er det lige spørgsmålet hvad du mener. I overskriften skriver du Windows opdateringer, og i teksten skriver du opgardering det er to vidt forskellige ting, så hvad mener du egentlig?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-01-16 17:09

Hvis du mener opgradering fra windows 7, 8.0, 8.1, til Windows 10, er der ikke noget hardware eller software den kan spærre. Opgraderingen er så smart at den automatisk afinstallerer ikke kompatibel soft og hardware, den kan dog tage fejl, men det stopper ikke opgraderingen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-16 17:25

Kig lige hos canon om de har en driver til win 8/8.1 som passer til din maskine....... Så kan du nok bruge den til win 10

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-01-16 17:29

Hvis din Canon driver ikke er kpompatibel med Windows 10 (Hvis vi går ud fra at det er en opGRADERING du er ved at foretage, så vil den bare blive afinstalleret, og du skal så efter opgraderingen hente en kompatibel driver.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-16 21:55

Der er en printerdriver til Windows 10 både 32 og 64 bit prøv den hvis det er printeren som ikke virker efter opgradering:
http://www.canon.dk/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mp_series/pixma_mp640.aspx?type=drivers&language

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 17-01-16 15:10

Ked af misforståelsen, - Jeg sidder her og bøvler med at få de opdateringer windows 10 henter til at installere sig på Pc-en. så er det, at jeg spørger:

Kan det være, at det er min printer der blokerer? Det er en canon MP640.

Skal jeg eventuelt slette den.?
Man kan fjerne den via "indstillinger - printer. - eller skal jeg slette den via kontrolpanelet?

Mit sidste håb inden Nulstilling.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 17-01-16 15:15

Jeg glemte lige at sige, at min printer fungere udmærket med win 10. Hej igen

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-16 19:39

Jeg havde selv problemer her for nylig med Windows update.
Læs evt. denne tråd: http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_10-update/windows-10-update-stopper-ved-installationen-af/a0b35275-2ad2-4777-9a1f-cd0ba7bd3650

Brug evt. dit Microsoft login til at logge på forummet. Der er meget kompetent hjælp at hente der.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 18-01-16 16:08

Brassovitski: Der fik jeg noget at arbejde på, det lader til at der er man forskellige løsninger på det samme problem.
Jeg håber, at jeg rammer det rigtige til mit problem, men ellers må jeg undvære disse opdateringer til Microsoft finder en løsning til mennesker som mig.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 21-01-16 16:11

Tak for svaret Brassovitski. Jeg kommer sikkert tilbagemelding.