/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Memory kort billigere i Tyskland?
Fra : HORSES
Vist : 228 gange
40 point
Dato : 23-06-03 08:52

Hej igen!
Kom lige til at tænke på om man kunne finde billigere xd kort og memory stick i Tyskland. Skal nemlig alligevel over grænsen for at købe ind i næste uge... Nogen der ved det? Evt. nogen der kender de nøjagtige priser efter den nuværende Euro kurs?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-06-03 09:17

Hvis du kigger på:

http://shopping.lycos.de/browse.html?cat=7575 og
hhtp://www.edbpriser.dk

Jeg har sammenlignet priserne på et 64 MB CF card.

I Tyskland koster det 39 Euro svarende til 292,50 (kurs 7,50)

ET Scandisk 64 MB CF Card koster ml. 149 - 186,-kr. www.edbpriser.dk

Umiddelbart ser det ud som om, at det er væsentligt billigere i Danmark.

Mvh
Ram