/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
unlock af en Samsung SGH-E250
Fra : oz6oh
Vist : 220 gange
100 point
Dato : 15-01-16 13:34

Jeg fik en Samsung SGH-E250 forærende men den accepterer simkoden men så beder den om en netværkslås.
Jeg har søgt på nettet, men alle steder vil de have penge. Har også forsøgt med alle de gode råd med f.eks *65478*7775# o.s.v, men intet har hjulpet ENDNU

Hvad gør jeg

olehasselbalch@gmail.com Skriv for en sikkerheds skyld til dette mailnummer, men jeg forsøget på kandu en gang imellem.

Ole Hasselbalch

Kommentar
Fra : oz6oh

Dato : 15-01-16 14:40

Det vigtigste for mig er at finde en der ved noget op mulighederen. Pointene er jeg ret så ligeglad med.
Venligst Ole Hasselbalch

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 15-01-16 16:07

Jeg kender ikke telefonen men denne side
https://expensivesmokeandradiopixies.wordpress.com/2009/01/19/samsung-sgh-e250-unlock/
påstår at have en opskrift der virker
/Janus

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-01-16 18:08

Du ringer til det teleselskab som telefonen er låst til. Det er gratis at låse den op, medmindre der mangler betalinger på den.