/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tablet
Fra : kivi
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 13-01-16 12:10

jeg har fået lenovo 10" tablet idea tab s6000-h men jeg synes ikke at jeg kan få lyd på den det er en brugt og der fulgte ikke brugsanvisning med og dem som jeg har fundet er på engelsk så er der en som kan fortælle mig på dansk hvordan jeg får lyd på den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-16 16:39

Indstillinger > sound eller lyd

I indstilinger kan du også nulstille

Og derefter indstille sprog ( language )

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-16 16:48

Jeg vil prøve at fnde min manual - senere.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 15-01-16 01:19

Har lige kigget lidt i den engelske manual. Jeg kan ikke se at der skulle være mulighed for at aktivere/deaktivere lyden.. Kun skrue op og ned på de fysiske knapper.
Du kan evt. prøve at sætte et par høretelefoner til, for at se om du kan få lyd gennem dem.

Mvh.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-16 11:46

Her er manualen på Engelsk.
https://download.lenovo.com/consumer/mobiles_pub/ideatab_s6000_ug/data/EN/chapter01.html

Indstillinger - sound - der er bl. a. noget som hedder silent og så er lyden vist væk, hvis den markeres.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 15-01-16 13:31

Tak for svaret Eyvind.