/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
afinstallering
Fra : kj
Vist : 267 gange
200 point
Dato : 12-01-16 11:47

Jeg har installeret et program, som jeg troede bare lagde sig oven i tidligere installeret, så nu har jeg 2 af samme, jeg vil gerne afinstallere det sidst installerede, hvordan gør jeg, og sikrer migat det er det sidst installerede jeg fjerner. Jeg kender meget lidt til MAC, og har den udelukkende på grund af et eneste program.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-16 21:07

Hvis de programmer ligger adskilt.

Så prøv at søge på navnet, og kig på noget dato ud for programmet.
Så kan du måske spotte om det er det rigtige inden du afinstallerer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-01-16 09:15

- hvis du ikke allerede har ccleaner, hent en gratis version her:
https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=ccleaner+mac

- gå ind i tools > uninstall og vupti!