/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Sikkerhedskontrol!!!!
Fra : spimmer
Vist : 369 gange
300 point
Dato : 11-01-16 16:11

Hej.
Når jeg gemmer et billede eller liker det, så dukker en POP-Up frem der hedder SIKKERHEDSKONTROL op. Der er ni billeder. Hvordan slipper jeg for denne irriterende - jeg kalder det SPAM.
spimmer.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-01-16 16:17

Hvor er du henne, når det sker?

Lidt mere forklaring udbedes.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 11-01-16 16:18

På Facebook.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-16 23:57

Fjæsbog har indført censur hvilket f.eks. vedrører nøgenhed, så billeder af Den Lille Havfrue bliver også spærret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-16 10:14

Citat
Den Lille Havfrue bliver også spærret.

Kaldes det ikke censur

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-01-16 10:42

Citat
Kaldes det ikke censur

Amerikansk paranoia, i givet fald skulle de forlange at samtlige kunstværker med lidt kød på skulle tildækkes eller overmales som knæfald for religiøse grupper.