/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Systemgendannelse
Fra : herbie70
Vist : 536 gange
31 point
Dato : 10-01-16 12:59

Hej
Jeg har et problem med systemgendannelse på windows10, jeg har prøvet forskelige datoer. Er der nogen som har en ide??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-16 13:03

JA... installér UBUNTU i stedet: http://www.ubuntu.com/download/desktop
WIN8.0, WIN8.1 og WIN10 ..er alle lige som Vista og WIN7; Dead Horses
</XP-RULES>

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-01-16 13:52

Hvad er det problemet er!

Clou

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 10-01-16 14:05

Jo, det er meget godt, det med UBUNTU hvis man nu ikke er god til engelsk, hvad så?

Jeg er også bange for, at man aldrig skulle have opdateret til win. 10.
Win.10 køre som vinden blæser, men nu er jeg pensionist, så jeg har tid til at den vil det jeg gerne vil.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-16 18:11

Citat
Jeg har et problem med systemgendannelse på windows10
Hvad er problemet i systemgendannelse????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-16 18:50

Det er meget bedre at nulstille din Windows 10, gem alle dine filer og andet på et eksternt medie før du nulstiller, vælg den mulighed som hedder Fjern alt, så bliver computeren som ny igen men du skal installere alle ikke Windows programmer igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-01-16 20:44

Vinduet nede til venstre > indstillinger > opdatering og sikkerhed

Så er der flere muligheder

En af dem er
Genoprettelse > "kom i gang" og der er så muligheden for at gemme filer eller gøre den helt "ren"

Helt ren betyder at du ikke gemmer de drivere som vindows 10 overtog fra win 7 eller 8

Så mit forslag er valget > GEM MINE FILER

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-01-16 20:46

Molo - WIN8.1 og WIN10 er nu ikke så tossede, når de er rettet til.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-16 01:19

Citat
Hvad er problemet i systemgendannelse????

Det er at det nogle gange er umuligt og kan gøre ting værre, så er det at man skal have en backup af sine filer eller redde dem mens det endnu fungerer og så geninstallere fra bunden.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 11-01-16 08:39

Hvis vi nu tænker du har installeret win 10 synes ikke det er så godt. Vil system gendanne, så er der vel ikke noget at sige til at win 10 ikke har moget at gendanne til, som jo tidligere hed win 7. Men hav nu lige lidt tålmodighed win 10 er ikke så dårlig endda. hilsen Pensionist Steen årgang 47.

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 11-01-16 11:48

Hej
Jeg har løst problemet med programmet fixit.
Tak for jeres svar.