/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kommentere på YouTube
Fra : ingelein
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 09-01-16 14:56

Jeg har fundet nogle super Tutorials på tysk, som sikkert også ikke tyskkyndige kan lære noget af.
Der er mange lektioner på ca 15 minutters længde - mere eller mindre. Godt forklaret i et langsomt tempo.
https://www.youtube.com/watch?v=lOR8ASaajzU
Forfatter er Bernd Miller.
Nu vil jeg gerne kommentere disse videos - og har også et enkelt spørgsmål til et af dem.
Men jeg kan ikke kommentere på YouTube. Jeg har faktisk allerede en kanal, men når jeg taster kommenter ikonet, bliver jeg bedt om navn-efternavn. Dog kan jeg ikke få lov at skrive i feltet.
Hm......... Hvad gør jeg galt? Jeg har prøvet at taste opret kanal og læst betingelserne igennem - uden at komme til noget brugbart.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-16 16:23

Er du logget ind på tuben - ingen problemer for mit vedkommende

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-01-16 17:18

of course!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-16 17:21

er det alt, du ikke kan kommentere? eller bare den enkelte side

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-01-16 18:09

har kun prøvet den side!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-01-16 18:21

Problemet er åbenbart at jeg ikke har linket min google account til Youtube.
https://support.google.com/youtube/answer/2657961?hl=en
Jeg vil ikke have adwords til min google konto, så jeg må se at finde en anden måde. Jeg har endnu ikke gjort mig klog på, hvad google+ betyder for mig.
Jeg har nu prøvet at kommentere andre sider og det er no go. Noget andet er at jeg ikke har konverteret mit gamle Youtube navn til et nyt, sådan som man blev opfordret til for lang tid siden
Ingelein

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-16 19:16

Den med at bekræfte/ ændre kontoen er sikkert en god ide - kan ikke huske om jeg i sin tid gjorde det via Gmail - men jeg havde også ´lidt´ problemer før jeg gjorde det.

Google + er heller ikke noget jeg vil kendes ved, trods der er flere ´bekendte´ der vil have mig som ven? eller hvad man kalder det + jeg tror den er ved at gå i vasken for Google.

Ellers prøv? hvis du kan skifte bruger navn (log ud og ind), eller opret en ny konto = så kan det være du får flere muligheder, jeg har et par navne på tuben og sikkert derfor jeg blev spurgt, OG mener at jeg stadig gør, hvis jeg sletter mine Cookies = jeg gør det når jeg engang imellem har rullet mit system tilbage, hvilket vil sige at mine login data er for gamle.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-01-16 19:45

åh nej, for filen da! Jeg vil ikke have reklamer på mine blogge og har sagt nej til Adwords. Jeg tør ikke ændre min google konto, fordi mine blogge i mere end 10 år har kørt med blogger fra Google. og så har jeg lige lædt om Google+ og det er jo alt det jeg ikke har lyst til. Ikke fordi jeg har noget at skjule, men man ved jo aldrig....... Så jeg lader være med at kommentere på Youtube.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-01-16 19:50

@mig-selv.
Jeg har en 5 år gammel video liggende på youtube, som jeg stadigvæk kan gå til med mit navn. Ikke noget særligt, men en video fra Henne Strand med billeder fra vores guldbryllupsferie, hvor jeg ville lege med billeder og tekst.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-16 19:59

Citat
Så jeg lader være med at kommentere på Youtube.

Hvorfor dog? jeg har afslået brugen af Google+, opret en ny Gmail og brug den som NYT login på tuben - hvis jeg logger af min gmail og bruger en anden konto - så har jeg flere valg på tuben - også for at vælge bruger ID på tuben.
Skal ikke sige om det virker for dig/andre, men perfekt til mig - så er det så nemt at skifte tube-ID
Dog bliver jeg altid spurgt om hvilken ID/ brugernavn jeg vil bruge, afhængig af mail adresse jeg ellers logger ind med.

Og der kan programmet her være til stor hjælp - angående konto du vil se/logge ind på - det klarer også andre mail adresser:
http://www.gmailnotifier.se/screenshots.php

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-01-16 11:02

Tak for svaret mig-selv.
åh nej, medierne vil snart overtage alt det sjove, men opvasken lader de os eller MIELE klare.