/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Navigation Ipad mini
Fra : prosat
Vist : 160 gange
150 point
Dato : 06-01-16 11:55

Hej.

Håber det er rigtige kategori.

Jeg overvejer at købe en Ipad mini 16 GB hukommelse uden simkort som skal bruges til navigation
i bilen.

Vil den kunne bruges, kan se at der ligger Google maps som standart, men virker det. ?

Prosat

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-01-16 17:47

Har Google Maps off line kort?

Det mener jeg ikke du har.

Maps.me arbejder med offline kort, som du henter via WIFI.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 06-01-16 18:40

Jeg kan ikke sætte et sim kort i den jeg har kig på, vil det så sige at der ingen Gps antenne er indbygget, hvordan fungerer det når man downloader sin rute inden start, har hørt at det kan give nogle udfordringer.

Men er der nogen der har oplevelser med en Ipad uden sim kort, og med Google maps, jeg har mulighed for at lave hotspot.

Prosat

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-01-16 20:29

Du må kigge på specifikationerne til den, der kan du se, om der er indbygget GPS, hvilket intet har med SIM kort at gøre, men hvis kortene (Google Maps) løbende skal hentes via nettet, så kræver det er SIM kort.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 07-01-16 21:37

Jeg lukker dette spørgsmål da jeg ikke har opnået det jeg ønskede, tak til Bille1948 for hans forsøg.

Prosat

Annuller spørgsmålet
Fra : prosat

Dato : 07-01-16 21:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål