/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
YTD
Fra : omahexen
Vist : 373 gange
200 point
Dato : 06-01-16 09:23

Jeg har ntop købt YTD Pro.Når jeg f.eks.vil downloade klip fra Youtube,og vil klikke på "sæt ind",kan jeg ikke aktivere den linje,desuden kan jeg ikke se nogen forskel på den gratis version og pro.Kan heller ikke se nogen kontakt på dansk,er der nogen der ved god besked ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-16 10:24

klik på HJÆLP - DIN LICENS.
eneste forskel på pro og gratis er at du kan lægge flere links ind/ hente flere

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-16 10:26

NB, du skal ikke indsætte links - men bare køre muse pilen hen over boksen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-16 13:14

Spar pengene og benyt:

http://www.kandu.dk/Tip22585.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-16 13:27

Hvis det er fordi du vil kunne hente 'voksenindhold' ...som man også kan med YTD på nogen sites?

..så benytter du istedet denne online-tjeneste: http://adultoffline.com/

Funker fint ...men husk at angive dit download-location (..der du gemmer på disken),
..for; så er det nemmere at finde dit download frem igen og det kan vha. stifinder derefter kopieres/flyttes til den disk og det bibliotek, som du ønsker at gemme dine film-clip's på
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-16 22:32

Den bedste ´downloader´ er denne, når der bliver afspillet lyd/klip, dukker der en boks op, med download denne lyd/klip, den er ikke gratis - bare den bedste:
https://www.internetdownloadmanager.com/

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 07-01-16 09:15

Hej mig-selv.Kan du ikke forklare lidt nærmere,hvad du mener med at køre pilen hen over boksen.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 07-01-16 12:02

Når du har kopieret linket/ webadressen til det klip du hente ned, kører du bare markøren/pilen over linien til venstre fra hvor der står INDSÆT URL - så skulle dit link meget gerne fremkomme og klar til at blive hentet.
Du kan i PRO udgaven gøre det mange gange.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-01-16 12:05

En anden ting er at selve kvaliteten kan jeg kun hente som FLV/360p, alle andre kvaliteter mangler der lyd på

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 09-01-16 09:03

Tak for svaret mig-selv.