/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win.10 sletning af opdateringer.
Fra : Nul7
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 05-01-16 11:27

Min windows 10 opdatere og opdatere, men de bliver ikke installeret....er bearbejdet.

Hvordan sletter man alle disse fejlagtige opdateringer?

I installeringer - opdateringer- avancerede indstillinger- se opdateringsiversigt-
Når man vælger Fjern opdateringer kommer der et hav af opdateringer. mit sp. er
Kan de bare slettes uden videre? Ligeså dem der er i opdateringsoversigtningen hvordan slettes de?

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 05-01-16 11:52

Kan man ikke bare lave en systemgendannelse til før opdateringerne

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-01-16 12:00

C:/windows/SoftwareDistribution/Download. Her gemmes de opdateringer der er hentet.

Du skal muligvis starte maskinen i fejlsikret tilstand for at kunne slette alt i folderen.

http://www.it-blogger.dk/fejlsikret-tilstand-i-windows-10/

Jeg har også et problem med at installationen af en opdatering til IExplorer 10 Flash Player hele tiden går i stå og blokerer for alle efterfølgende opdateringer. Jeg har foreløbig slettet indholdet i folderen 3 gange uden at installationen er gået igennem.

Det var lidt nemmere før da man selv kunne vælge, hvilke opdateringer der skulle køres og i hvilken rækkefølge. Jeg synes automatisk opdatering i Windows 10 er noget rigtig skod. Håber det bliver bedre, når det lykkes at komme igennem med den store november opdatering, der ligger og venter.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 06-01-16 10:32

Nu har jeg slette alt, nye opdateringer kom straks igen som de plejede.

Har det nogen betydning at man trykker på `installere nu og ligeså på genstart nu?

Der sige godt nok, at det hele går automatisk, men hvordan kan en pc. arbejde når den er slukket?
Hvad anbefaler experterne?

Jeg sover normalt kl. 3 om natten, men det er rigtigt som der siges, at så genere det mig ikke.

Her på kandu kommer der en del popop der anbefaler Fix-nu, manglende drejer o.s.v.
Er det nogen man kan stole på?

Undskyld det er måske for mange ? af gangen, men jeg synes det høre med til mit problem.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-01-16 20:07

Mange af de der fix-nu ting medfører tit og ofte at diverse ikke ønskede programmer bliver installeret og reelt bliver der ikke fixet ret meget. Hvis man ikke kan finde seriøs en test af de programmer der tilbydes skal man holde nallerne væk.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 07-01-16 10:46

Hej igen Brassovitski... Hvad siger DU eller andre til mine andre spørgsmål!

Disse her:

Har det nogen betydning at man trykker på `installere nu og ligeså på genstart nu?

Der sige godt nok, at det hele går automatisk, men hvordan kan en pc. arbejde når den er slukket?
Hvad anbefaler experterne?

Jeg sover normalt kl. 3 om natten, men det er rigtigt som der siges, at så genere det mig ikke.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-16 15:54

Citat
Har det nogen betydning at man trykker på `installere nu og ligeså på genstart nu?

Du kan roligt klikke på "Installer nu" og "genstart" når muligheden vises.

Citat
Der sige godt nok, at det hele går automatisk, men hvordan kan en pc. arbejde når den er slukket?
Hvad anbefaler experterne?

Det automatiske der foregår, sker jo i baggrunde, og kun når din maskine ikke er i 'Kraftig' brug, altså så baggrundsjobbene ikke forstyrrer ydelsen på din maskine.

Det er vel klart for enhver at der ikke ske noget når maskinen er slukket.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 07-01-16 17:06

Tak for svaret Brassovitski.