/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 7 systemafbildning vil ikke læses ?
Fra : return
Vist : 367 gange
500 point
Dato : 04-01-16 16:18

Hej

hvis man har en bærbar pc med win 7 -64 bit system og laver en systemafbildning af den
og derefter opgrader sin pc til win 10 som jo er gratis og man fortryder og vil genskabe den til win 7 via den tidligere systemafbildning -er der nogen af jer nørder det ´r ved hvorfor den bare ikke vil indlæse systemafbildningen bruger opstart cd win7 nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-01-16 16:26

Det er ikke lige noget jeg har afprøvet, men du kan også fortryde ved at gå i PC-indstillinger og vælge at rulle tilbage/gendanne.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-01-16 16:26

Det værktøj, du brugte til at lave systemafbildningen med, skal også have en måde at lacve en boot drev med. Formentlig en cd, som også skal rumme værktøjet, som kan installere systemafbildningen. ellers er den jo ikke noget værd. Men det har du opdaget nu. Med lidt held kan du stadig nå at få fremstillet en boot cd.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-01-16 16:28

Du kunne selvfølgelig bare begynde på en frisk med en tilældig win 7 installationsdisk.
du må da kende en som har sådan en.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-01-16 16:54

Men slå nu lige koldt vand i blodet og lad WIN 10 få en chance, den er faktisk rigtig god og meget lig Windows 7 når man lige kommer ind i den...

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-01-16 17:06

Kunne være dejligt hvis man kunne svare på det der bliver spurgt om

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 500 point
Dato : 04-01-16 17:37

Citat
vil genskabe den til win 7 via den tidligere systemafbildning -er der nogen af jer nørder det ´r ved hvorfor den bare ikke vil indlæse systemafbildningen bruger opstart cd win7 nogen der kan hjælpe

Når nu du ikke skriver noget om hvad fejl du får så bliver det jo rent gætteri fra vores side.
Et bud kunne være fejl på disken, kør scandisk inden du prøver genoprettelse, men der er jo mange andre fejlmuligheder.

Så hvis nu du kommer med en fejlmeddelelse eller en beskrivelse af den fejl du oplever så kan vi bedre hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 05-01-16 15:22

Tak for svaret EXTERMINATOR.