/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
MSN kommer som uønsketstartside i chrome
Fra : palleby
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 01-01-16 16:45

Selvom jeg har sat ni.dk som startside i Chrome bliver den skiftet ud med MSN (http://www.msn.com/da-dk).
Jeg har windows 10 og har oplevet dette de sidste par dage.
Det ser ud som win10 sætter den som startside, da indstillingen i Chrome stadig er ni.dk.
Denne side vises så ikke...kanjeg se havd der sker nogen steder...tror ikke det er malware da det er Microsofts side..?
er der nogenumiddelbar forklaring..?
tK...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-01-16 18:15

Du indstiller jo din startside i Chrome ved at klike på de tre streger i øverste højre hjørne

Indtillinger/søg her kan du slette de indstillinger du ikke ønsker...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-01-16 18:32

Jeg tror at det er den genvej du starter Chrome med der peger på http://www.msn.com/da-dk
Hvad sker der hvis du starter chrome firekte istedet for fra en genvej (C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 01-01-16 20:15
Godkendelse af svar
Fra : palleby

Dato : 01-01-16 23:12

Tak for svaret molokyle.
Siden kommer rigtigt nu og jeg fik en ren side da jeg fulgte Exterminators link.
Måske har det noget at gøre med at jeg kører browseren på 3 pc'er, 1 tablet og en smartphone.. og noget bliver synkroniseret..

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 01-01-16 23:13

Tak for hjælpen marken og Exterminator