/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Hvad bestod Prins Henriks arbejde af ?
Fra : ElvenaR
Vist : 553 gange
30 point
Dato : 01-01-16 10:04

Prins Henrik drosler ned ...

Vi skal, i fremtiden, ikke se så meget til ham ...

Hvad har hans arbejde, egentlig, bestået af ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-16 10:55

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 01-01-16 11:00

HAN HAVDE OFFICIELLE PLIGTER, AKKURAT SOM KRONPRINSEPARRET.

MVH AG112

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 01-01-16 13:30

Jeg tror det må være nytårsdag i dag. Først poster ElveNar et tåbeligt spørgsmål, og derpå poster Eyvind og AG112 to åndssvage svar, det ene er helt tomt, bortset fra to smileyer, det andet er skrevet med udelukkende stort, og det har jeg derfor ikke læst.

Jeg ved ikke hvad Prinsgemalen lavede, hvis han lavede andet end at æde sig fed. Men han er en udmærket begrundelse for at afskaffe kongehuset.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-16 13:32

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-01-16 14:29

Det er altid sjovt at man kan brokke sig.

Jeg ved ikke hvad han laver ? Men en udemærket grund til at afskaffe kongehuset

Den reklame værdi som kongehuset koster overstiger langt det vi betaler for det.

Kongehuset har mange gange nemmere ved at promovere/åbne døre i verdens lande som virksomhederne i Danmark skulle have bruge mange flere penge på at komme ind på og eksportere viden/vare mm. Som igen skaber job og arbejde for befolkningen.

Det man kan diskutere er om "det er rigtigt at have nogle over mennesker" som der er andre regler for.

Men jo de arbejder for deres penge både officelt ( og bag facaden ) misundelse er en grim ting

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 01-01-16 14:34

80 % af Danmarks befolkning er for Monarkiet.

(Ikke jeg) ...

8 ud af 10 danskere går ind for Kongehuset.

Men hvad består deres arbejde af ?

De skal ikke forhandle med andre.
Ja, de rejser rundt i andre lande. Sikkert interessant.
De klipper silkesnore over. Nok ikke så anstrengende.
De er til fodboldkampe - håndboldkampe - OL - Som de selv vælger, og selv har som hobby.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 30 point
Dato : 01-01-16 15:44

Allerede her kan man konstatere folk uvidenhed

De skal ikke forhandle med andre ( nej ikke direkte, men en støbeform og mulighed bliver lagt)
Ja. De rejser rundt i andre lande. Sikke interasant ( det er rigtigt god reklame værdi. Og mange gange rejser der også en hær at top erhvervs folk rund med dem. Døre åbnes og kan give mere arbejde i Danmark )
De klipper nogle silkesnore over ( reklame værdi og det se nemt ud, men der er sku en tidsplan som skal nået ligesom på et arbejde)
De er til foldboldkampe håndbold OL som de selv vælger og har som en hobby ( ja for fy for fanden de har en hobby det må de sku ikke det er kun os normale mennesker der må have en) de laver arbejde for idræternes hus. DGI, OL- komitéen mm OG REKLAME FOR DETTE

Prøv at komme op af hullet og se hvordan verden er! I det private erhversliv og udvikling er bygget på KONTAKTER og med de rigtige kontakter kommer du længere og bliver større og skaber somregl flere i arbejde ( fester fodboldskampe OL og meget meget mere mødes de med forskellige mennesker og erhvervsfolk og skaber kontakter for disse med andre erhvervsfolk som kan føre til køb/salg af ydelser og gøre firmaerne større og ansætte flere folk,

Kongehuset er en instition ( men også en handelsvare som skaber kontakter og reklame og give arbejdspladser)

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 01-01-16 16:35

Tak for svaret rotw !

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-01-16 14:34

.................og giver arbejde til mange ugeblade, deres journalister og fotografer. Til klunsdesignere og blomsterhandlere og lidt juleindkøb - dog i London.
Nå, lidt underholdningsværdi skal man heller ikke kimse ad.
Iøvrigt var hans vigtigste indsats nok familieforøgelsen.
Ingelein