/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Gendanne Iphone 6
Fra : fuppi
Vist : 229 gange
300 point
Dato : 01-01-16 09:40

Godt Nytår
Min telefon blev låst i aftes. Har låst den op igen. Men den er blevet TOTALT nulstillet. Så hvordan fa'en får jeg gendannet kontakter, sms'er, billeder mm..??
Hilsen Fuppi

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 01-01-16 10:58

Det er vist et rigtigt godt spørgsmål! Fremover er det nok en god ide at du jævnligt tager backup af din telelfon. Der findes flere apps som kan tage backup af det hele til ens computer lægge det hele tilbage i en situation som din, og der kan også tages backup til skyen.

Jeg kender programmer som ville kunne redde det meste fra en PC, selv efter en formatering. Men jeg kender intet som kan redde data fra en telefon.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 01-01-16 10:59

Godt nytår!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-16 11:24

Det er muligt det hele ligger i appelskyen icloud/itunes, som du kan få adgang til via din xxx@icloud.com og tilhørende password.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 01-01-16 11:37

Citat
Det er muligt det hele ligger i appelskyen icloud/itunes,

Kræver det ikke at det er en iPhone han har? Og at han overhovedet har tilladt icloud at lave backup?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-01-16 12:04

Overskriften siger iPhone 6.

Så hvis den har været tilsluttet en PC har iTunes lavet backup.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 01-01-16 12:09

Undskyld, tømmermænd.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-16 05:18

Kan du ikke tilkople den til pc via usb kabel - så den ligger som et drev på pc - og bruge et af mange gratis programmer til gendannelse af filer

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-01-16 05:31

Det samme har sket med min iphone 6 og jeg lavet en backup og gendannet så kom alle billeder tilbage det var kun nogle apper der ikke kom tilbage men de hentede jeg bare igen.
alimak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-16 11:21

fuppi > har du lavet en gratis itunes / icloud konto hos hos appel da du startede din nye iphone 6