/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Indvandre bidrager til.
Fra : TEAS
Vist : 225 gange
100 point
Dato : 28-12-15 10:44

For nogle år siden tale mange politikere med store positive overbevisninger om at den kultur som
indvandrene bidrager med for et godt multinationalt samfund.
Men i dag er de samme politikere tavse!
Det eneste vi hører og læser om er Islam,røveri,tyveri,drab,svindel,underslæb og meneskehandel.
Hjernevask af unge muslimer.
hvorfor bliver de plattenslagere ikke sat fast og sendt hen hvor de er fra.
Mange af dem går ind og ud af fængslet
Mange har $ med på kort.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-12-15 11:56

Det er jo netop 1000 kroners spørgsmålet som ingen kan svare på...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-12-15 12:52

Jeg kender een eneste metode, som kan have en indvirkning: Afskaf religionsfrihed i DK.
Et forfærdeligt forslag, som sætter os flere tusinde år tilbage i tiden og som jeg selv vil blive ramt af, så det er nok ikke nogen farbar vej.
Hvor mange muslimer bliver mon omvendte, når de kommer til DK?
Jeg er også ret træt af at se tørklædeomvundne kvinder føde det ene barn efter det andet, hvor vi danskere måske nok kunne have lyst til at få så mange børn, for de er jo skønne, men vi lader jo fornuften råde, så vore børn kan få uddannelse og et godt liv og forventer ikke at børnene senere skal forsørge os.
Ingelein

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-15 16:38

Indvandrere ... eller migranter? ...eller mener du flygtninge?

Svært at tage stilling til, når du ikke (be-)skriver hvilken befolkningsgruppe du spørger ind til TEAS?

Der gælder jo forskellige regler og præmis'er i forhold til ophold i Danmark.

Hvem er det præcis du tænker på?

Er det dirigenten fra Rusland som søger job i Den Kongelige Opera?

Ukrainske IT-ekspert som søger job i Microsoft Danmark eller sikkerheds medarbejder i NOVO?

Polakken som vil arbejde på byggepladsen i Farum? ..eller Metro'en?

Estlænderen som sømand i Mærsk internationale handelsflåde?

Jomfruen fra Thailand som vil sælge mogenbrød hos den lokale bager?

...eller skulle det måske være tilrejsende Lykkeridderne og eksperter fra eks. Syrien?

Tallene for sidstnævnte finder du her:

Læger = 1 børnelæge
Kirurger = (Se Tandlæger)
Ingeniører = 200 (..hovedsageligt sprængstofkemikere)
Tandlæger = 10 (Omskolede lokale smede med ekspertice i tandudtrækning)
IT-eksperter = 120.000 mobil-/tablet brugere
Raketforskere = 1 ....er med hjælp fra Putin rejst videre til Rusland.

..og et par højtuddannede grupper:

Teologer = 250 Imamer (Certificeret fra Pakistanske Koranskoler)
Lektorer/Skolelærere = 600 Arabisk kyndige sproglærere
Økonomer = 65 sortbørsvekselerere
TV-producere = 18 (..har I ikke set Youtube klippene fra IS ?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 28-12-15 16:52

Er det meningen, at denne debat skal køre på følelser eller på facts??

Hvis det mod forventning skal være på baggrund af facts, så beskriv lige hvor disse facts er hentet fra..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-15 17:03

Ja ja BilstrupV
Citat
følelser eller på facts??

..og hvor vil du så hente dokumentationen?

Link på nettet? Hér?
Det skal lige fedt hjælpe:
Alle med en smule omløb i hovedet kam oprette en Blog ...eller det som er værre!
Regn... og stol på dine sunde fornuft og mavefornemmelser.
Alt andet er dødfødt!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-15 17:12

BilstrupV ->
Jeg vil uden større besvær kunne lægge dine såkaldte 'facts' ..hentet fra præcis den kide, hvor du ønsker facts hentet fra? IS? DF? Liste Ø? You name it...!

(Skulle lige hilse fra min matematiklærer på MIKU i diskret-matematik og sige:
Stol KUN på tal og statistik ...som du SELV har forfalsket )
Tænk selv ..og lad os høre DIN mening
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-12-15 17:18

Det jeg ikke kan se med blide øjne på er integration med tvang, hvor danske børn kommer til at lide under udlændingenes indstilling til opdragelse.

Mine børn havde gode intentioner, da de meldte vores børnebørn ind i en skole med mange indvandrere (ligger allerede 15 år tilbage). Dengang var man jo tvangsindlagt til skoledistrikter - gad vide om det ikke stadigvæk er sådan.

Vores ene barnebarn kunne slet slet ikke lære noget eller føle sig godt tilpas med den megen uro disse "fremmede" børn lavede i klassen. Derfor tog forældrene konsekvensen og flyttede til et andet distrikt i byen, hvor der kun var få udlændinge i klassen. Et par år senere valgte de at flytte børnene til en katolsk! privatskole, uden selv at være katolske. Der er der god undervisning, ro og rimelig disciplin.

Jeg håber ikke, at ret mange danske børn bliver ladt i stikken på grund af "tvangsintegration", som ingen lærer kan arbejde med.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : TEAS

Dato : 28-12-15 17:59

Det kørte ud på et sidespor.