/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
ipad air 2 kan ikke åbne mails fra indb.
Fra : ingelein
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 27-12-15 17:47

hej
jeg har tastet på et eller andet i selve mailprogrammet. For et par timer siden var alt ok. når jeg åbner mailprogrammet fra dokken, kommer siden frem, pgså med nye opdaterede mailslister i venstre side. Højre side af skærmen er nedtonet grå og viser mailen, som dog ikke kan åbnes. Siden kan overhovedet ikke flyttes eller åbnes.

Nu kommer jeg i tanker om at jeg bor nær ved det sted, hvor motorvejen er spærret på grund sf vand. Måske er det et TDC problem. Jeg prøver lige om Pc' en kan håndtere mails.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-12-15 18:48

lyder som programmet har låst sig - genstart?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-15 19:01

mig-selv - Nu er det jo en Ipad, og jeg aner ikke, hvordan man genstarter, medmindre man fjerner programmet og geninstallerer det - men da det er et af de faste Ipad programmer, wodden gør man så. Jeg gider ikke forsøgsvis genstarte hele Ipad med alt indholdet.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-12-15 19:12

Citat
Jeg gider ikke forsøgsvis genstarte hele Ipad med alt indholdet.

genstart kan da ikke tage en evighed - ikke geninstallere

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-15 19:56

mig-selv
Hvis du har en Ipad, så fortæl mig, hvordan man genstarter den. Hvis du ikke har en Ipad, kan du jo kun gætte - og det er ikke det jeg efterlyser. Konkret svar - tak
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-15 19:57

Jeg har prøvet at tænde og slukke - og som jeg skriver, er der ikke noget, der hedder genstart på en Ipad.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-15 21:29
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-12-15 22:32

Citat
Hvis du har en Ipad, så fortæl mig, hvordan man genstarter den. Hvis du ikke har en Ipad, kan du jo kun gætte - og det er ikke det jeg efterlyser. Konkret svar - tak

Mig undskylde - start/ stop - mig ikke w

Har du en telefon/andet der ikke kan slukkes for?? må det da være en Verdens sensation = og hænger en PC for eksempel i et program, så plejer NORMALE mennesker at genstarte den og problemet er væk - men din kan ikke dét - så meget undskylde

Og kan du komme på nettet - kan det ikke være TDC der har over-svømmet din Ipod...

Citat
sådan her genstarter du den

Endnu en gentagelse = som ikke (åbenbart) virker.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-15 23:13

mig-selv -
Selvfølgelig har jeg da prøvet at tænde og slukke inden jeg spørger herinde! Når du skriver genstart, tænker jeg på de funktioner i Win startknappen, hvor man kan slukke, genstarte, slumre osv.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-15 23:20

@mig-selv
Du skal da ikke være sur, fordi du ikke ved det præcist, men kun kommer med gætværk. Nej, dk kom med det rigtige svar. Men forinden havde jeg selv fundet ud af det.
http://support.sprint.com/support/tutorial/Restart-your-Device-Apple-iPad-Air-2/WTrendScenario_542_56304_771_en_1619-dvc8530006prd?INTNAV=LeftNav:Lang:EN&question_box=restart&id16=restart.
Tænd og sluk er en anden knap end home knappen, hvis du ikke er klar over det. .
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 27-12-15 23:21

Tak for svaret dk. Jeg elsker et præcist svar på et spørgsmål. Alt muligt gætværk kan jeg selv fabrikere