/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iTunes driller eller ....
Fra : burt28
Vist : 278 gange
100 point
Dato : 21-12-15 19:58

Hej

Min kone har fået en iphone 6s plus , jeg har nu fået opgaven ( og den er åbenbart for stor ) at få den igang . Jeg ved det burde være en forholdsvis simpel opgave. Jeg starter med at sikkerhedskopier hendes iphone 5 til vores stationære Mac computer , så langt så godt. Når jeg nu tilslutter hendes nye telefon siger computeren at jeg skal opdatere iTunes , det gør jeg så og installere det. Men den bliver ved med at skrive at jeg skal opdatere iTunes ... Der er selvfølgelig en meget logisk forklaring , jeg kan bare ikke se den . Kan nogen hjælpe ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-15 17:27

Er der lavet en konto hos Appel > navn/ord@icloud.com og et password

Indstillinger
Ruld ned til itunes
Og ki eller lav en konto