/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gratis win 10 - hvor længe?
Fra : ara
Vist : 483 gange
50 point
Dato : 20-12-15 13:21

Hej.

Hvor længe er det man kan hente windows 10 gratis ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-12-15 13:39

Nogle måneder

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 60 point
Dato : 20-12-15 13:50

Maj-april, men det skulle ikke undre at de forlænger hvis der stadig mangler et synligt antal.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-12-15 13:50

Detaljer om Windows-tilbud

Ja, gratis! Dette opgraderingstilbud giver dig en fuld version af Windows 10, ikke en prøveversion. Der skal downloades 3 GB, og der gælder gebyrer for internetadgang. For at kunne udnytte dette gratis tilbud skal du opgradere til Windows 10 inden for et år fra lanceringen. Efter opgraderingen har du Windows 10 gratis på den pågældende enhed.

Windows 10-opgraderingstilbuddet gælder for kvalificerede Windows 7- og Windows 8.1-enheder, herunder enheder, du allerede ejer. Der er visse krav til hardware og software, og tilgængeligheden af funktioner kan variere afhængig af enhed og marked. Tilgængeligheden af en Windows 10-opgradering for Windows Phone 8.1-enheder kan variere afhængig af OEM, mobiloperatør eller udbyder. Enhederne skal have forbindelse til internettet, og Windows Update skal være aktiveret. Windows 7 SP1 og Windows 8.1 Update kræves. Nogle versioner er udelukket: Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise og Windows RT/RT 8.1. Active Software Assurance-kunder, der benytter volumenlicensering, har mulighed for at opgradere til Windows 10-virksomhedstilbud uden for dette tilbud. Du kan finde oplysninger om kompatibilitet og andre vigtige installationsoplysninger på enhedsproducentens websted og specifikationssiden for Windows 10. Windows 10 opdateres automatisk. Fremtidige opdateringer kan have yderligere krav.

2 Tilgængeligheden af opgraderingen til Windows 10 for Windows Phone 8.1-enheder kan variere efter OEM, mobiloperatør eller udbyder.
Var denne side nyttig?Din feedback hjælper os med at forbedre webstedet.
JaI nogen gradNej
Del

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 20-12-15 13:57

Tak for svaret LuffeA.