/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Dykning i Kroatien!!!
Fra : ramm
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 22-06-03 21:47

Hej

Er der nogen, som kan anbefale nogle gode dykkerspot samt dykkercentre på Istrien-halvøen? Jeg skal campere omkring byen, Porec.

Med venlig hilsen
Johnny Ramm

Kommentar
Fra : Gnorm

Dato : 10-02-04 22:01

Hej.
Ved ikke om du har været afsted. Datoen siger jo 22-06-03
Vi skal til Medulin i sommer, på en campingplads, hvor der er tilknyttet et dykkercenter der hedder Shark.
Der skulle være en del vrag på disse kanter. De ligger dog på en forholdsvis stor dybde.(25 - 45m)
Men der skulle også være nogle flotte naturdyk også.

Hvis du har været afsted, vil jeg da gerne høre lidt om dine oplevelser dernede.

M.v.h.
Johnny Hollænder