/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ny intern harddisk
Fra : o.v.n.
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 19-12-15 16:28

Min gamle harddisk er stået af, heldigvis kører jeg ret tit backup af filer så tabet er begrænset, nu skal jeg så have købt en ny harddisk som skal være en gemme disk til diverse filer, selve styrestystemet ligger på en SSD disk.
Spørgsmålet er forskellen på SerielAta 300 og 600?
Det er de 2 muligheder som er på min søgning på EDBpriser
Kan mit bundkort finde og bruge begge slags?
Bundkortet er den her: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3505#ov

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 19-12-15 17:32

Citat
Spørgsmålet er forskellen på SerielAta 300 og 600
Sata600 er meget, meget hurtigere, hvis din computer understøtter Sata600 - ellers kører den blot som Sata300. Så køb under alle omstændigheder Sata600.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-15 13:05

Tak for svaret bentjuul. der er bestilt en på 1TB den tror jeg aldrig at jeg får fyldt op men prisen er næsten den samme som for diske med den halve plads